...
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na al bijna 2 jaar in de auto van mijn moeder te rijden, heb ik nu net m'n eerste auto gekocht.
Is een Volkswagen Corrado VR6 uit 1993
(de foto's zijn van de verkoper. heb zelf nog geen foto's gemaakt.)
![]()
![]()
![]()
Staat nu nog veels te laag (gaat in ieder geval weer 3 centimeter omhoog, mischien wel 4) zo'n lage auto is alleen maar onhandig, en nergens voor nodig.
heb de auto gekocht met motorschade, hebben al een vervangend motorblok in de garage liggen. (alleen de ontsteking van rotor naar dis ombouwen, en dus de kabelboom van de oude motor op de nieuwe zetten.)
komt dus wel weer een 2.9L VR6 blokje in. (190pk, en een berg koppel.)
Nu zal iedereen wel zeggen, dat zuipt als een tank. maar met m'n moeders golf 3 VR6 rijdt ik 7.5 Liter op 100 kilometer naar m'n werk. dus dat valt allemaal wel mee.
Besides, de VR6 is zo'n mooie motor. (heel appart in ontwerp, en geluid. en super prestaties.)
anyways, eerst maar eens fixen, dan plaats ik nog wel eens foto's.ben in ieder geval extreem blij. want dit is een van mijn all-time-favorite auto's!
daarom dusWat ik me de laatste tijd afvraag, ik heb in geen maanden meer een Corrado gezien op de weg.
Waar zijn al die dingen. :S
In een of ander autoprogramma wss Topgear werd deze wagen nog bestempeld als een hebbeding voor de toekomst. Vooral omdat het commerciel gezien geen succes was, maar wel oneindig rijplezier geeft.
Je bent gewaarschuwd, geen krassen op zetten.![]()
Mijn schatje (tis wel een pittige tante):
![]()
![]()
Wat betreft de corrado's ,meesterlijke autootjes inderdaad.En helaas zie je ze alsmaar minder,maar ik denk dat heel veel jeugd zo'n auto wil hebben en ze hem dan in de prak rijden omdat ze nog niet fatsoenlijk kunnen rijden omdat ze pas hun rijbewijs hebben.