In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
zundapp2.jpg

zundapp1.jpg

nu in middels een ander blok,
80cc met 110cc wc,
met ster wielen.
helaas heb ik er nog geen foto van.
de zundapp wordt nog in orginele kleuren gespoten
is van 1968.

Gammapooka zei:
Dat is toch die versie met een smallere tank als op de foto ?

Normaliter wel jah, alleen dit is de versie die speciaal voor Nederland gemaakt is, met een supergave tank:

Het gaat hier om deze tank: http://img210.imageshack.us/img210/6197/beumer2kaf2.png
(uiteraard gaat hij helemaal overgespoten/gecoat etc. worden!)

Deze brommer, de 'FS1 GS' is door ludy beumer samengesteld, speciaal voor de nederlandse markt! Voor dit model heeft Ludy een tank gebruikt van een yamaha motor uit die tijd.

De tank die jij bedoeld is dus van het model 'FS1 P' of 'FS1 378', allebei uit dat jaartal.

Groet, Aad

Sinds een week ben ik in bezit van mijn eerste auto, het is een Peugeot 205gti 1.6 geworden.

peuggti14.jpg

peuggti6.jpg

Licht+snel+vrij zuinig= leuke auto om mee te beginnen :D , de auto word dagelijks gebruikt om naar mijn werk te komen (150km per dag)

Viper-RC zei:
Sinds een week ben ik in bezit van mijn eerste auto, het is een Peugeot 205gti 1.6 geworden.

[

Dikke proficiat met je bolide. Zeer goede keuze.

Ik garandeer je nu al : het zal levenslang je hartendief blijven.
Ik heb er ook nog eentje gehad voorzien van Dimma kit. Het is een auto met een bijzonder hoog fun gehalte : Licht, compact en bijzonder vinnig.

Zijn dit de orginele kuipjes ? De stof/leder combinatie stak vroeger alleen in de 1.9 GTI.

Hmmm..

Ik val uit de toon..
Een peugot vivacitty scooter uit 2001, en een opel corsa diesel uit 99......(welke de vrouw altijd mee heeft voor haar werk)

Zelf heb ik leuk Atb'tje uit 2006, Merida matts champion LX disc pro

Ben al lang blij dat ik de Rc hobby kan betalen....

Conrad zei:
Viper-RC zei:

[

Dikke proficiat met je bolide. Zeer goede keuze.

Ik garandeer je nu al : het zal levenslang je hartendief blijven.
Ik heb er ook nog eentje gehad voorzien van Dimma kit. Het is een auto met een bijzonder hoog fun gehalte : Licht, compact en bijzonder vinnig.

Zijn dit de orginele kuipjes ? De stof/leder combinatie stak vroeger alleen in de 1.9 GTI.

Mwoa... volgens mij heeft Robbert er op dit moment niet zoveel plezier van... Na 2 dagen mogen de koppelingsplaten vervangen worden... :(

Roger zei:
Mwoa... volgens mij heeft Robbert er op dit moment niet zoveel plezier van... Na 2 dagen mogen de koppelingsplaten vervangen worden... :(

Na 2 dagen in zijn bezit bedoel je wellicht. Het wagentje zal dan ongetwijfeld al een 'intensief' leven achter de rug hebben...

Viper-RC zei:
Correctie, na 2 dagen is mijn koppelings kabel geknapt :wink: , maar die word vrijdag vervangen en kan ik weer rijden.

Hahaha..dat had ik ook met mijn eerste autotje (ook een Peugot 205) maar dat is nu al zo'n 10 jaar geleden ;)

Zelf rij ik nu in een heel fijne auto:
Volvo S40 2.4 180pk

Dit model maar dan met andere velgen ;)
volvo_s40.jpg

traxstar: EINDELIJK citroën!!!!

niels
pst... naast tamiya rijder ook citroën freak!!!

Citroën ten top e niels :wink: :wink:
2de autootje wordt een tamiya tt01 ;) (en natuurlijk met xsara body erop :p )

Ik rijdt dagelijks in mn Golf mkIV Tdi, en is tevens ook mn hobby.
Rijdt lekker zuinig, 1 op 20 is goed te doen, en ben er ook verschrikkelijk zuinig op.
Foto-OZN6WNBH.jpg

Foto-W3EBG4SS.jpg

Foto-GJKQMCS3.jpg

Ondertussen is de voorste stootstrip op de bumper al gespoten in legergroen :lol:

Voor diegene die zich afvragen wat het is:
Dat zwarte ding op de motorkap is een "autobra" die beschermt op de lange ritten tegen steenslag.
Ik heb er met behulp van grootmoeders wat patches op gemaakt.
En de 2 driehoekige dingen op die bra is voor de luchtgeleiding, anders gaat ie klapperen.
Dit ding moet je niet in de regen op de motorkap hebben, dan gaat je lak verkleuren :)

Aan de voorkant zou ie nog een cm kunnen zakken, maar dat wil niet i.v.m. de aandrijfas :oops:
Die zit al op het chassis, maar vind em wel laag zat zo, misschien een keer nog plattere bandjes erop voor meetings, gaat ie wel lager :lol:

Bedankt nog!

Back