Indoor-helivliegen in Rotterdam!

Zie je wel, dat het indoor heli-seizoen voorbij is? Geen reaktie, geen bijval.....ze zijn dus mooi allemaal buiten aan het spelen!!!

Oké oké, binnenkort weer een keer binnen vliegen.....wat dachten we van woensdagavond 23 juni, same time same place? -dan heb je nog even de tijd om je accu's op te laden! :wink:

Hola jongens,

probleempje: - op woensdag 23 juni moet ik helaas weg; ik stel voor om dan maar op DONDERDAGAVOND 24 JUNI te gaan vliegen. Is dit voor iemand een probleem?

Cees

Lijkt me leuk om eens een keer te komen kijken of vliegen met m'n Piccolo :) Is 'same time, same place' nog steeds het Wartburg college? (Had geen zin om het hele draadje af te zoeken)

Even tellen: Cees, Marc, Jeroen, Arjen, Niek (was nog steeds van plan woensdag te komen!), Muxje, Marijn en Eelco?

Donderdag is voor mij wel een probleem..

Tenzij iemand een manier weet om op 3 plaatsen tegelijk te zijn?

Donderdag zou voor mij juist wel weer kunnen, woensdag niet. :?

Ik kan een Hirobo-lama "die aan een draadje" meebrengen.
En met een beetje geluk m'n Zoom met een splinter nieuwe motor van Michel. :D

Nu nog hopen dat ik het kan vinden.

Tot.. ? :wink:
Erwin

Cees, Vrijdag avond?
Of nog beter, volgende week woensdag?

[kan ik nog "effe" oefenen] :roll:

Wat mij betreft zijn alle dagen prima. Eigenlijk is de woensdag nog de minst geschikte dag wat mij betreft wan ook ik moet dan altijd eigenlijk "Op twee plaatsen tegelijk zijn". Een andere dag is wat mij betreft dus prima.

@Niek: Oefenen wordt je geacht ter plaatse te doen.

Iedereen z'n eigen avond is natuurlijk ongezellig... :(

Dus Niek, die twee andere afspraken gewoon afzeggen en donderdag toch komen! Belangrijke dingen gaan tenslotte voor... :wink:

Als het donderdag avond hard waait en regent..
Ben ik inderdaad liever droog binnen in rotterdam.

Zul je zien dat het stralend mooi windstil zal zijn :)

Back