Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Satoer zei:B- of ik m'n auto mag gebruiken (freule wil naar de manege)
gerard_nl zei:misschien rijd ik wel even naar rotterdam om te komen kijken naar bij oude picollotje
Als ze met die hovercraft mag spelen daar, neem ik Laurenka ook meeArjen van Viegen zei:Suggestie: brengen op de heenweg en halen op de terugweg....Satoer zei:B- of ik m'n auto mag gebruiken (freule wil naar de manege)
Cees Kraaijeveld zei:de bedoeling is dat we uitsluitend met micro-helis vliegen, aangezien de zaal niet zo gek groot is en er geen veiligheidsvoorzieningen zijn; dus 500 gram lijkt me echt de grens....
De school bevindt zich aan de Haastrechtstraat 25 in Rotterdam-Lombardijen, tussen het politiebureau en NS-station Lombardijen; kijk eventueel ook op www.wartburg.nl
Verwar de school niet met het Albeda-college aan het begin van deze straat; er is voldoende parkeeruimte op het plein, ik zal er voor zorgen dat de zijdeur (in een nis rechts van de hoofdingang) open is vanaf ca. 18.45 uur
gerard_nl zei:op die site in die link kom je op een lokatie 4.3 km daar vandaan ??