Indoor-helivliegen in Rotterdam!

Zo, heli is weer in vliegbare staat.
Nou mijzelf en de rotorbladen weer goed gespoord zien te krijgen, op naar de volgende crash!

Satoer, kom jij ook?

Ik zal even kijken Niek
A- of mijn heli luchtwaardig is
B- of ik m'n auto mag gebruiken (freule wil naar de manege ;) )

Kosten waren bokkepootjes hè?

Bokkenpootjes nemen wij al mee, Niek zal wel weer zorgen voor de bokkensprongen en het is verboden om met een bokkig humeur te komen. Op het bokken-gebied is dus alles al geregeld en afgesproken, daar hoeft dus niemand zich zorgen over te maken!!!

ik regel morgen wel even een camera van de zaak. staan ze rond een uur of twaalf op het net.... ( en dat is ongeveer 4 weken sneller als de foto's van niek van de vorige keer)

misschien rijd ik wel even naar rotterdam om te komen kijken naar bij oude picollotje

Moet je er wel op tijd zijn he..
Anders is er al snel weer niets te zien.. :roll:

Niek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die jongen, met de gebakken tong (waarvan we hier op het forum nog steeds een afbeelding tegoed hebben), heeft een vraag voor jou!

Tuurlijk mag de wonderschone jungfrau met de hovercraft spelen..
Dat kan deze oude bok haar toch niet weigeren.. ;) :roll:

Ander vraagje:
Weet iemand hoe ik die $%#$&^! hobbydeals aerohawk (semi piccolo) vervangbladen gespoord krijg?
Deze iets dunnere bladen blijken een stuk flexier dan de orginele picollo bladen.. Of het ene blad staat boven, of het andere..
Ik raak er zelf ontspoord van!!

Vince/jmwolters, nog bedankt voor het opsturen van een piccolo reserve blad, maar het overgebleven andere blad bleek zwaar gemodificeerd..
Dus daarom even deze aerohawk bladen, blijkbaar achteraf een slecht idee.!

Nieuwe bladen kopen en deze aan Gerard geven voor maat 45 therapie??

Met wat goede wil neem ik de demo-Yak van IMA ook mee; Op de meer stille momenten (als iedereen staat te wachten op een volle accu) misschien eens kijken of er ook in zo'n kleine ruimte fatsoenlijk 3D mee gevlogen kan worden :twisted:

Cees Kraaijeveld zei:
de bedoeling is dat we uitsluitend met micro-helis vliegen, aangezien de zaal niet zo gek groot is en er geen veiligheidsvoorzieningen zijn; dus 500 gram lijkt me echt de grens....

De school bevindt zich aan de Haastrechtstraat 25 in Rotterdam-Lombardijen, tussen het politiebureau en NS-station Lombardijen; kijk eventueel ook op www.wartburg.nl

Verwar de school niet met het Albeda-college aan het begin van deze straat; er is voldoende parkeeruimte op het plein, ik zal er voor zorgen dat de zijdeur (in een nis rechts van de hoofdingang) open is vanaf ca. 18.45 uur

Back