Indoor-helivliegen in Rotterdam!

Niek zei:
Niet veel van voorstellen jongens, gewoon een paar grote kinderen die met hun speelgoed veel moeite doen om de muren niet te raken...

Niek,

Je hebt geen idee hoegraag ik daar zelf zou willen staan. Aangezien dat dat er gewoon simpelweg even nog niet inzit, geniet ik graag van andere grote kinderen die het wel kunnen.

Ik ben, samen met Rocco en mijn video camera, zeker van de partij.

Marco.

Alleeeen als het hovert... staartrotor niet per se verplicht :twisted:

Ik neem voor de toekijkers het hovercraftje wel even mee, kunnen zij ook hoveren :wink:
(Voor Arjen en de andere piloten, dit is geen doel voor deklandingen aub..)

Nog één keer voor de duidelijkheid mensen: het gaat hier niet om een echte sporthal maar om een gymzaal van ca. 15 bij 25 meter....Er zijn wél drie van deze zalen naast elkaar maar helaas zitten er muren tussen :lol: Ik heb er natuurlijk geen idee van hoe groot jullie vliegkunsten zijn (groter dan de mijne in ieder geval) maar de wanden zijn nooit érg ver weg......'T is in ieder geval gratis, evenals de koffie, en het gaat om de gezelligheid; nederlandser kan het niet!

Over anderhalf jaar is de nieuwbouw van de school klaar met een echte sporthal van ruim 1250 vierkante meter zónder tussenmuren en 7 meter hoog, :!: ik heb hiervoor alvast een sleutel aangevraagd - welkom allemaal!

Tot dinsdag,

Cees

Cees Kraaijeveld zei:
Ik heb er natuurlijk geen idee van hoe groot jullie vliegkunsten zijn maar de wanden zijn nooit érg ver weg......

Wanneer zijn ze dat wel binnen :twisted: ??
Met aangepast materiaal wil ik het wel proberen in 20 x 15 meter. Moet lukken denk ik zo.

Arjen van Viegen zei:
Cees Kraaijeveld zei:
Ik heb er natuurlijk geen idee van hoe groot jullie vliegkunsten zijn maar de wanden zijn nooit érg ver weg......

Wanneer zijn ze dat wel binnen :twisted: ??
Met aangepast materiaal wil ik het wel proberen in 20 x 15 meter. Moet lukken denk ik zo.

De beide accu's van de video camera zijn vol. Zo even wat te eten maken, en dan gaan we eens wat mooie beelden proberen te schieten ;)

Ik heb er zin in, en dat terwijl ik geen knuppel aanraak vanavond. ;)

Marco.

O nee?
Ok, 1 klant minder voor de hovercraft ;)

Hey, neem eens wat lekkere koeken mee of zo?

Het was zeer gezellie...en bar leuk om te zien. Nogmaals bedankt Cees...
De foto's zullen ongetwijfeld morgen verschijnen.

Het moment van de avond heeft helaas vrijwel niemand gezien, dit was toen we wegreden: nooit geweten dat Niek zo lenig was! Hopelijk biecht hij dat hier zelf op, want anders heb ik er weer eentje voor 'de grootste fout die je gemaakt hebt'. 8O :arrow: :lol:

Nou Corrien, de eerste sfeer foto's verschijnen zelfs vanavond al ;) Ik kon het toch niet laten om nog even snel achter de computer te gaan zitten.

Dus heb ik als teasertjes ;) 10 foto's, en een klein filmpje van een mooie bank landing ;)

Ook wilde ik jullie echt Arjen zijn vliegmachien niet onthouden :)

Voor de modemers onder ons. De filmpjes zijn respectievelijk 1 en 3.3 Mb groot.

Ik zal de foto's over 2 berichten verdelen. Is wat fijner voor de layout ;)

rott1.JPG

rott2.jpg

rott3.JPG

rott4.JPG

rott5.JPG

En nog 5 ;)

rott6.JPG

rott7.JPG

rott8.JPG

rott9.JPG

rott10.JPG

Ik zal een compilatie maken van de filmbeelden. Het is meer dan een uur aan materiaal, dus niet boos worden als het er morgen nog niet staat ;)

Groeten, en Cees, Nogmaals bedankt. Het was werelds. Geen andere woorden voor ;)

Marco.

Jan, we hebben afgesproken dat hij de tijd heeft tot dit weekend, Daarna .....
Maar ik denk dat niek hier de eer aan zichzelf gaat houden, want wat jij hebt gezien was niet het eneige wat er nog mis ging ;-)

Heren,

Het was bijzonder gezellig gisteren :)
Ook leuk om nu al foto's te kunnen zien al zal ik het nog even zonder filmpjes moeten stellen vanwege restricties wat dat betreft op mijn werk.

Niet te hard vallen over stommiteiten van een ander want voor je het weet bega je er zelf ook een; landen in een basket of zo.... :oops:

Overigens is vleugel-vliegen in een halletje van 20 x 8 meter met een kist van 1 meter 40 ook een aparte ervaring.... :twisted:

Back