INDOOR Meeting voor iedereen (FPV/LOS) 7 DEC'13

Wie heeft er zin om INDOOR :p tevliegen ?! (FPV / LOS What ever !!!)

de Etage is ruim 120 Vierkante Meter 8O
- met Hindernissen voor de FPV'ers
- genoeg Oplaadpunten voor iedereen ..
maar van tevoren aanmelden is een PRE ;)
koffie staat klaar vanaf 09.00uur tot +/- 14.00uur

Dit wordt Geoganiseerd in het oude UWV-gebouw te Heerlen op Zaterdag 7 DECEMBER '13

Heldevierlaan 11
6415 SB HEERLEN

Be THERE or .. be SQUARE :vamp: :vamp: :vamp:

:idea: Wil je indoor-vliegen .. laat dan ff weten op dit Topic
kijken mag natuurlijk ook .. !!

Groeten MetallDanny

Laatst bewerkt door een moderator:
GAAF man. Maar eh, is dat een kantoorpand met systeemplafond op 2,50 meter of zijn het grotere hallen?

Datum en foto's zou leuk zijn.

Als ik op de betreffende datum kan dan ben ik zeker van de partij!

Cool! Wanneer is het nou precies dan? volgende week Zaterdag?

Foto's?

Wil best komen, maar zit net in een bouw fase van mijn nieuwe quad en mijn Blackout wordt ook even gedemonteerd :(.

Heb nog een andere quad, maar die is niet echt voor indoor gemaakt om zomaar te zeggen.

Hallo ben wel geïnteresseerd maar voornamelijk om te kijken is het ook mogelijk om een bwetje te oefenen ergens in hoekje want ben eerlijk gezegt niet echt een pro ben nog bezig met hooferen en beetje rondjes vliegen... als jullie denken van dat verstandiger is om thuis te oefenen hoor ik het graag dan kom ik alleen kijken... dus als :newbie: welcome zijn voor beetje oefenen en tips hoor ik het graag dan gaat mijn qaud mee en q-bot

Mvg Patrick

Cool! Wanneer is het nou precies dan? volgende week Zaterdag?

Foto's?

Wil best komen, maar zit net in een bouw fase van mijn nieuwe quad en mijn Blackout wordt ook even gedemonteerd :(.

Heb nog een andere quad, maar die is niet echt voor indoor gemaakt om zomaar te zeggen.

Jip volgende week Zaterdag
vlieg ook met me F450 (NICE & EASY natuurlijk)
is ongeveer 3mtr hoog als ik het goed heb .. 'probeer' maandag ff foto's temaken
heb nog nooit ergens binnen gevlogen .. dus wel een leuke uitdaging :yes:

Hallo ben wel geïnteresseerd maar voornamelijk om te kijken is het ook mogelijk om een bwetje te oefenen ergens in hoekje want ben eerlijk gezegt niet echt een pro ben nog bezig met hooferen en beetje rondjes vliegen... als jullie denken van dat verstandiger is om thuis te oefenen hoor ik het graag dan kom ik alleen kijken... dus als :newbie: welcome zijn voor beetje oefenen en tips hoor ik het graag dan gaat mijn qaud mee en q-bot

meenemen dat ding !!
je gelooft het toch niet .. maar ik kan helemaal niet LOS vliegen (alleen FPV)
ben ook een :n00b:

Gaaf idee Danny!! Het is wel vroeg opstaan als ik er bijtijds wil zijn,maar ik denk dat ik dat dan maar voor lief neem..hehehe :-)

Is het de bedoeling dat hier aleen multicoprers komen af ook heli's en vaste vleugel kisten?

En wat is de entre?

Back