INDOOR Meeting voor iedereen (FPV/LOS) 7 DEC'13

Helaas geen rotor helis en vleugels

Het betreft laagbouw en dus wel een hindernis baan.
Liefst geen zware octo,s dat blaast alles weg

Hoi Danny,

natuurlijk zijn wij, J.Lakefield en slotracers-nl, als MC:vamp:L leden, van de partij.
Gewapend met Mini's incl FPV. (hopelijk alle twee)

full

full

en deze????????
full

kan nog op tijd klaar zijn.........

Laatst bewerkt door een moderator:
Cool dat jullie allemaal komen :p
ben al stiekem een beetje aan het Oefenen met mijn Mini (Euhh Nano) in de HOBBY-Ruimte

Eerste testjes :cool:

jammer dat er die TEXT doorheen komt ,, maar dit was maar een Testje
Mijn :pc: (Apple) kon de bestanden niet lezen van de DVR en moest iets van windows downloaden (Test-DownLoad)

@Roni: neem je me antenne en die 1.3/200mw mee? :D
@markjuhh: ff door knutselen, zou VET zijn als je er mee kan vliegen hier !!
@Goser: je moet verhuizen naar LIMBOLAND :yes:
@slotracers-nl: ben nog aan het wachten op me SET-UPje :|

Laatst bewerkt door een moderator:
Coool..! Ik ga er proberen bij te zijn. Mini is nog steeds niet gemaidened, maar zou nig wel moeten lukken voor die tijd.

Ik weet niet of ik het red op die zaterdag, maar een top idee en goed geregeld zo te zien Danny

Jammer heyudude,, ja leuk idee of het goed is geregeld weten we pas achteraf hahaha
is voor mij ook de Eerste X .. iedergeval zonder DIGITECH was het niet mogelijk geweest !!
maar locatie is super/droog/warm en er is koffie .. en als iets niet goed uitpakt weten we dat voor de volgende X

Wel gaaf ding danny! Gaat wel goed zo te zien.

Beetje oefenen op Manual :D vliegt bijna het zelfde als Naza behalve ik heb geen gecentreerde throttle stick

Coool..! Ik ga er proberen bij te zijn. Mini is nog steeds niet gemaidened, maar zou nig wel moeten lukken voor die tijd.

wordt echt een MINI - Indoor Meeting :p COOL
mijne is nog niet gearriveerd .. vlieg met F450 haha

Laatst bewerkt:
Ik ga het niet redden, mijn vrouw heeft de auto mee naar der werk...
Wel tof initiatief! Had graag eens wat gezichten bij de namen gehad.. hopelijk de volgende keer..

FF wat foto-tjes getrokken vandaag v/d Etage

al hindernissen genoeg :p
je kan de korte broek aan trekken wat de verwarming staat volgens mij op 28º

:idea: messchien heeft iemand ideeën of een suggesties voor hindernissen .. of zo laten??!!

Zal al een hele uitdaging worden niet tegen het plafond of de palen aan te vliegen denk ik..;) zal er stiekem klein uitzien door de bril waarschijnlijk.

Lijkt me een leuke FPV slalom zo met die palen.

Ik weet nog niet of ik het ga halen. Mijn FLIP heeft gisteren zwemles gehad in de enige sloot van de omgeving (bleef hangen in een boomtak). Al mijn elektronica ligt nu in een bak met rijst. Van 2 ESC's weet ik dat ik nieuwe nodig heb, de rest is nog even afwachten.

Zal al een hele uitdaging worden niet tegen het plafond of de palen aan te vliegen denk ik..;) zal er stiekem klein uitzien door de bril waarschijnlijk.

denk het ook .. en zeker met een paar man
1 Richting aanhouden (tegen de klok in vliegen ofso)

Lijkt me een leuke FPV slalom zo met die palen.

Ik weet nog niet of ik het ga halen. Mijn FLIP heeft gisteren zwemles gehad in de enige sloot van de omgeving (bleef hangen in een boomtak).

ja nieuwe uitdaging ..
geen filmpje v/d zwempartij ??

mijn arme Phantom :D

heb grijze Ducktape :yes:

Laatst bewerkt:
Back