Indoor vliegen Dordrecht

Datums

Ik heb weer een aantal tijden gereserveerd, allen op de zaterdagavond:

- 29 januari 19:30-22:00
- 12 februari 20:00-22:30
- 26 februari 20:00-22:00
- 12 maart 19:30-22:00

Graag via PB aanmelden als je wilt komen.

Laatst bewerkt:
Hé Jitze, Afgelopen zondag Heb ik de f18 gevlogen, moet hem nog even wat anders afstellen, want ik vind hem nog wat traag door bochten heen komen... als mijn volgende kist ook klaar is kom ik die Nanojet misschien wel indoor proberen :D

70% Polarisje (northstar)

Na de 1e X indoor maar eens dat kissie van Johan 'Plotterson' :wink: gemaakt.

Het is dat 70% Polarisje van een paar euro uit dunne Depron.

Zitten 3x 3.7 gram servotjes in, een 2900Kv 10 grams buitenlopertje met een 4X4 proppie, 6 Amp 6 gram regelaartje, een 2S 350mAh lipotje, geheel weegt 150 gram en dat is tevens ook de trust van het motortje.
Ontvanger is een RF6004F van Futaba.

full

full

full

full

Ben benieuwd.................

Groet Ger en tot ziens de 29e.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zozo, grote plannen heren... Ik denk dat jullie er niet vanaf gaan komen zonder de muren of het dak te kussen.

Ahumm, wat een vertrouwen Jitze :wink:

Dit kissie draait binnen een paar meter (en is in 2 sec van de ene naar de andere kant van de hal :mrgreen: )

Zal ik ook dat RBC P51tigje mee pakken dan? moet kunnen in de hal :yes:

Of het kraft-eitje (ME163) die de gemiddelde kero-jet eruit vliegt :mrgreen:

Ger.

Ik hoor het al; zal mijn beruchte schoenen de volgende keer niet aantrekken maar op mijn hoofd zetten. Kom ik teminste heel thuis. :D
Ben

marker

@Ben nu was ik toch heilig van overtuigt dat, omdat de hesjes op waren, ze je dáárom die schoenen hadden gegeven. :mrgreen: toch...........vliegleider :wink:

@Jitze, dat RBC dingetje is de micro P51 met een 'pittige' setup.

Ger.

Herinnering: komende zaterdag vliegen we vanaf 19:30.
Er hebben zich veel mensen aangemeld, dus we vliegen waarschijnlijk 2,5 tot 3 uur.

Ik ga proberen zondag langs te komen, even kijken hoe ik qua tijd zit (school en profielwerkstuk kosten je soms even meer tijd dan je lief is:D)

Prima avond gehad, alles netjes geregeld. Thuis weer de motor op de regelaar gesoldeerd, maar bij het testen knalde de prop tegen de vleugel aan (eigen stomme fout) dus even vleugelstuk uitgesneden en nieuw stukkie depron gelijmd.

Ofwel, tot over twee weken :D

@bob

ik was zo moe (ik stond om half 11 in de ochtend al op rozenburg te vliegen). Toen snel naar huis gegaan, vliegtuigen gewisseld, gegeten en richting dordrecht gegaan.

Na het thuiskomen van het indoorvliegen, lag de bank wel erg lekker en ben ik niet meer weg gegaan ;)

Voor de piloten die het aangaat: Bedankt dat ik ook met jullie toestellen mocht vliegen/maidenen :D

@bob

Na het thuiskomen van het indoorvliegen, lag de bank wel erg lekker en ben ik niet meer weg gegaan ;)
Komt bekend voor :D
09:15 bij de Red Eagles, uurtje thuis geweest om te eten en om 23:00 uur thuis.. Biertje voor de dorst en het was ineens weer 9 uur :eek:

Huh?

Back