Beste Indoor vliegers, wij, organisatie F3P, zijn nog naarstig op zoek naar een geschikte locatie voor 18 december. We hebben al wat lijnen lopen maar dit blijkt toch een moeilijke datum te zijn. Bij deze dus een oproep aan jullie allen mee te kijken met ons. Uiteraard zou het erg welkom zijn als je niet alleen suggesties plaatst hier op het forum, maar de door jou bedachte locatie ook even contacteerd of ze beschikbaar zijn. Gezien het feit dat we al wedstrijden in de omgeving van Creil, Middelburg en Zevenaar hebben, zou dus een locatie in Oost Nederland of regio Rotterdam / Amsterdam de voorkeur hebben. Belangrijk om te weten: benodigde tijd is van 08.30 tot 17.00 uur en het budget wat we hebben is 200 Euro, een kleine afwijking hierin is acceptabel! Alvast hartelijk dank voor jullie aandacht en eventuele inzet. Wordt zeer gewaardeerd. vriendelijke groet, Job Verkerke Subcommissie F3P, RB Kunstvlucht
Job, Nando heeft een zaal beschikbaar in Apeldoorn geloof ik, deze is wat duurder maar daar moet een mouw aan te passen zijn..
Nando heeft een zaal beschikbaar? Was dat maar zo. Ik heb nog niet eens indoor gevlogen dit seizoen. Ik huur wel eens een zaal hier om te trainen, en ik zou best de wedstrijd hier willen hebben. Maar dan moet de zaal wel beschikbaar zijn. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik bel maandag wel met de verhuurder. Waarom trouwens 18 dec? En niet 19? Een zondag is toch de normale wedstrijd dag. Daarnaast vind ik 30jan en 6feb ook geen slechte data, met 2/3 weekende tussen de wedstrijden. 1 per maand is mooi natuurlijk, maar de feestdagen vallen dit keer wat ongelukkig. Emmeloord beviel elk jaar wel goed, dus raymon, mogen we weer langskomen?
Heren, de gebaande paden zijn uiteraard al bewandeld, anders zou ik hier op deze manier geen oproep doen. Raymon en zijn vader hebben al voor de zaal in Creil gezorgd. Emmeloord was niet beschikbaar. De zaterdag is gekozen omdat de organisatie niet kan op de zondag, en zonder organisatie geen wedstrijd he ;-( jullie input is welkom. Maar nogmaals graag alleen concrete reacties, die al getoetst zijn met de zaal in kwestie. Anders wordt dit weer een discussie draadje. thanks Job
Dag Sleurhutje ;-) bij deze een idee voor de hal: de lengte ongeveer 40 to 45 meter bedragen; de breedte niet minder dan 20 meter, meer is mooi maar niet noodzakelijk Hoogte, 7 tot 8 meter is al voldoende, bij 7 meter moet het plafond wel vrij zijn van obstakels. Uiteraard moet er een plek zijn waar de juryleden en schrijvers kunnen zitten. Catering is geen must, maar is wel erg confortabel. Gezien het feit dat juryleden/schrijvers/muziek man en organisatie wel wat moet kunnen eten en drinken.. Stroom is uiteraard een must, zonder stroom geen scoreverwerking! groet Job
Nog even rond geinformeerd, in de genoemde locaties rotterdam, amsterdam, oosten (markelo) enz. Afgl zondag nog in woerden meeting geweest, ook niet zo duur. Ben net door contact woerden terug gebeld, 18/19 dec niet beschikbaar, en kosten ca 304 eur voor 7 uur. De gemiddelde prijs hier in NL voor forse hal is en blijft ca 40 tot soms zelfs 65 p/u. Conclusie, budget 200 eur ca 7 a 8 uur een hal niet reeel. Voor dit budget is alleen nog een hal in Belgie haalbaar, daar wordt hele middag indoor gevlogen voor ca 50 / middag omdat daar door gemeente sport actief wordt ondersteund. Informeer bijv eens bij TC01. Als ik kijk naar ca 30 deelnemers 12,50 kom ik op bijna dubbel beschikbaar bedrag. Jury maar eens een keer geen benzinegeld en chocolaatjes geven? Sponsering? Organsiatie kan niet op zondag, hoezo? Laptop, printer. briefjes aan anderen meegeven die wel die zondag kunnen organiseren?
Hee Niek Zo te lezen ben jij kandidaat om volgend jaar het NK-indoor te organiseren.!! De huidige ploeg lijkt het in jouw post niet goed te doen? Wees blij dat we in deze tijd waar de KNVvL/modelvliegsport steeds minder geld krijgt, nog steeds een groot aandeel van de zaalhuur vergoed krijgen. Als dat wegvalt zouden die drie vluchtjes op een dag een stuk duurder worden. Ik neem aan dat je al bezig bent om sponsoring te verkrijgen? Er zijn helaas geen 30 deelnemers, dan zou het financielle plaatje er idd anders uit komen te zien. Op dit moment zijn er 20 deelnemers. Waarvan er een aantal ook AM vliegen, maar die betaalde afgelopen jaren niets extra's. Wellicht dat we dit nu wel moeten gaan doen. En als je goed geinformeerd zou zijn, weet je dat de evt benzinekosten uit een ander potje komen dan de zaalhuur , ook dat krijgen we vergoed van de KNVvL. Daarnaast staan veel juryleden die bijdrage vrijwel meteen weer af aan de modelvliegsport. Dus mogen we ze alstblieft een klein bedankje geven voor hun inzet. Niek: Als je gaat lopen mopperen op zaken, zorg er dan voor dat je alle feiten kent en minimaal meteen met concrete oplossingen komt. Groet Winfried
Mopperen? Niet de bedoeling. Zie zelf al flink rondgezocht. Een zaal voor e200 pd.. Is een wonder. Minimale concrete oplossing; Belgie. Ook leuk voor die paar deelnemers. De organisatie kan de 19e dec/zondag niet; ik (en ik denk ook anderen) wil best wel helpen/invallen. Geinformeerd zijn? Graag, hoe,waar door wie. Praktisch: ik zie indoor een terugval beleven, minder opkomst, minder belangstelling, hogere zaalhuren. Shockies en Baf/Boem overhand, alles moet in 1x stuk, ipv rustige slowflyers, missend div experimenteel. Markelo is al weggevallen, Alphen red het dit jaar nog net. Dan evt maar tevreden zijn met 20 deelnemers / 3 wedstrijden... ?
De bedoeling is blijkbaar dat jij met een concreet voorstel komt naar wvr/job, dus dat je al geinformeerd hebt of de zaal 18/19 dec beschikbaar is, cq m al vastlegd!
als er in België gezocht moet worden hoor ik het wel, maar om een hele dag te krijgen is denk ik nog moeilijker dan in NL, ook al is de (H)uurprijs een pak lager.
Ik denk dat het grootste probleem de duur is. Voor een paar uurtjes ter opvulling is meestal niet zo'n probleem (zie ook hier). Maar voor een hele dag of twee dagdelen is veelal reeds besproken door de diverse verenigingen.
In apeldoorn zijn een aantal zalen, allenmaal al besproken op die datum. In uddel zit nog een 'trainingshal' die beschikbaar is, maar die is imo ongeschikt als wedstrijd locatie. Geen catering. En na 3 keer daar getraind te hebben zijn we (Robin, Robbin, Niek en ik) er niet achter gekomen hoe je het licht op zoon manier aandoet dat hij aan blijft. Ze werken met bewegings sensors, we hebben regelatig tijdens het vliegen even geen licht gehad. Hij is ook aan de lage kant. Kosten voor 8:30-17:00 298,43€.
<CENTER><TABLE style="BORDER-COLLAPSE: collapse" id=AutoNumber1 border=1 borderColor=#c0c0c0 cellPadding=4 width="115%" height=106><TBODY><TR><TD height=1 width="21%">Wanneer</TD><TD height=1 width="34%">Waar </TD><TD height=1 width="35%">Wat</TD></TR><TR><TD height=15 vAlign=top width="21%"> 21 november 2010</TD><TD height=15 vAlign=top width="34%">Arnemuiden Pereboomweie 2 4341 LV Arnemuiden </TD><TD height=15 vAlign=top width="35%">F3P klassen A, B, C en AM </TD></TR><TR><TD height=18 vAlign=top width="21%">9 januari 2011 </TD><TD height=18 vAlign=top width="34%">Creil Tijdstip: 10:00 - 17:00 Locatie: Toernooilaan 9 8312 AM Creil.</TD><TD height=18 vAlign=top width="35%">F3P klassen A, B, C en AM</TD></TR><TR><TD height=18 vAlign=top width="21%">27 februari 2011 </TD><TD height=18 vAlign=top width="34%">Zevenbergen De Borgh Ijshof 1 4761 BE Zevenbergen</TD><TD height=18 vAlign=top width="35%">F3P klassen A, B, C en AM</TD></TR><TR><TD height=18 vAlign=top width="21%"> maart 2011</TD><TD height=18 vAlign=top width="34%">Nog niet bekend </TD><TD height=18 vAlign=top width="35%">F3P klassen A, B, C en AM</TD></TR></TBODY></TABLE></CENTER>
we gaan inderdaad de zetten herhalen, echter heeft mijn voorkeur om een wedstrijd in Noord Holland te organiseren. Zodat we een beetje dekking door NL hebben over het gehele seizoen bekeken. Komende zondag dus een update op de wedstrijd! Alvast bedankt voor je aanbod!!!!!!!!
Euuh hoe heete die ok al weer.. pjotrrr, de broer van Coen Spijker zit in die hoek, bij alkmaar, eens vragen? Noord holland als in het noorden van nederland, zou ik in Sneek ook even kunnen informeren.