Indoormeeting Pampa Modelfighters - 19 december 2009 (9u - 17u30)

Hoi allemaal,

tijd om te gaan slapen, morgen moet ik er natuurlijk als eerste zijn om alles klaar te zetten ! Ik kijk er alleszins naar uit!

Tot morgen...

Davy

We zijn net weer thuis we hebben een gezellige dag gehad en weinig kapot gevlogen .
We willen de organisatie en ook de catering van het sportcomplex bedanken voor de goed verlopen dag en hopelijk volgend jaar er weer bij te mogen zijn.
mvg Geert & Erick.

ja was weer gezellig lekker veel gevlogen met de nodige plak werken :sleepy:
Maar ik ben niet de enige (er waren opvallend veel mid-air en andere crashes)

@Davvy enig idee of en wanneer de opnamens op TVL komen)

Hoi allemaal,

wat was het weer een drukke bedoening gisteren. 44 Piloten ! Wat een resultaat. Wie had dit (na mijn smeekbedes enkele weken geleden) kunnen denken ? Ik in ieder geval niet.

Ook had ik niet kunnen denken dat we alsnog zoveel sponsorprijzen zouden vastkrijgen. Iedereen is (hopelijk gelukkig) naar huis kunnen gaan met een prijs(je).

Voor mij was het (op gebied) van vliegen en plezier een erg goede dag met enkel de opdonder van de truck die werd vernietigd door een uit de lucht vallende fles limonade... Ik kan nu nog alles beginnen te kuisen wat onder de limonade hangt. Maar goed, daar komt wel een oplossing voor hoop ik !

Voor de rest heb ik idd veel botsingen gezien (of gehoord) maar ik had niet de indruk dat het de sfeer verpestte. Er werd dikwijls veel gelijmd dus dat kwam ook weer goed.

Graag dank ik ook iedereen voor het zich aan de regeltjes houden want ze zijn in deze sporthal nogal streng ! :-)

Hopelijk zien we iedereen volgend jaar weer terug !

Moesten er mensen zijn die foto's gemaakt hebben of gefilmd hebben, dan willen wij dat natuurlijk wel graag hebben. Foto's kunnen meestal wel op het web komen, maar filmpjes mogen ook altijd op DVDtje gebrand worden en opgestuurd of ergens ter download gezet worden. Ik probeer sowieso mijn foto's vandaag nog op het web te krijgen !

Onze vriend reporter Ben Rouffa is idd ook komen filmen en dat zou in principe vandaag tijdens het middag nieuws op de commerciele zender VTM worden uitgezonden. Er zijn mensen die naar het schijnt hun DVD recorder gaan klaarzetten, maar Eric, als je zin hebt, zet die van jou ook klaar ! :-)

Hier al een eerste vooruitzicht op de aankomende foto's :

groep.jpg

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt:
impessie filmpje

Hier een korte impressie van gisteren,
Er zal in de loop van deze week meer van komen , wij hebben 1.13 uur gefilmt
en zullen het gaan knippen en plaken tot ongeveer 2 x 20 min ex. de sponsor film.
Geniet er van.

Gr vosje en jojo

Laatst bewerkt door een moderator:
Na een zeer geslaagde lange dag en een lange nachtrust even de organistie bedanken voor dit evenement.
Het is een geweldige locatie zo een 11mtr hoge zaal waar je nog eens een loopinkje met hogere snelhied kunt maken.
Gelukkig viel de sneeuw pas vandaag anders had het weleens wat stiller kunnen zijn dan 44 deelnemers en soms 12 of meer vliegtuigen en een paar helicopters in de lucht.
Ik heb er 400km voor moeten reizen maar dat was het zeker waard.
Wat mij betreft tot volgend jaar.:-D

@Vosje: mooi filmpje man ! Ik kijk uit naar de DVD versie ... :-)

Ondertussen staan mijn foto's al online op onze site !

Ik w8 natuurlijk vol ongeduld op de rest van de foto's en de filmpjes !

Groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

gisteren waren we ook op de TV (op VTM = commerciële TV hier)

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
Back