Indoormeeting PMF : Zaterdag 5 februari 2011

Hoi allemaal,

blijkbaar was er een probleem met de verzending van de "persoonlijke" mails die we elk jaar uitsturen. Daarom zijn die pas gisteren gebeurd. Wel heb ik alle ingeschrevenen niet meer in copy gezet.

Aangezien we "nog" maar 24 inschrijvingen hebben, kan het wel eens zijn dat het komt omdat het dit keer enkel op MBF stond. Moest je dus nog vrienden kunnen strikken die er niet van weten, dan mag je de boodschap zeker verkondigen.

Zoals reeds aangehaald moeten de inschrijvingen voor het eten ten laatste op 30 januari binnen zijn.

P.S. Ik heb ook gezien dat een aantal mensen hun betaling nog niet hebben gedaan. Graag dit zo snel mogelijk uitvoeren.

Groetjes,
Davy

Bij ons vliegen de vleugels en heli achtige gescheiden om het half uur, tegelijk werkt inderdaad niet maar dat geld ook voor een heli van 500 gram die drukt ook al dat lichte spul de hoek in;)

Over die 'ufo'.
De wind die van zoon groot ding af komt maakt het onmogelijk om nog recht door zoon zaal te vliegen met een shock.
In hengelo werd mijn clik (116g en heel veel remmen) letterlijk tegen de grond gedrukt terweil ik schuin onder zoon ding zat op zoon 3m afstand.
Ik heb er verder geen problemen mee om niet te vliegen als zoon ding in de lucht is, of op zijn minst ver weg te blijven. Maar het is wel iets om over na te denken. Hoe groter, hoe meer lucht hij verstoort.

Ik heb twee inschrijf formulieren gestuurd maar kreeg de volgende melding terug.
Graag hier even bevestiging of het bericht is binnen gekomen.

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Unknown user (state 14).

Ik heb naar beiden Email adressen aanmeldingen gestuurd.
Melding komt alleen bij het indoor Email adres en niet bij het info Email adres.

Laatst bewerkt:
Hoi CDROMFlyer,

ik heb gehoord dat er idd mensen zijn die foutmeldingen terug krijgen. Aangezien alle communicatie van mij ook naar dat adres moet, heb ik de laatste 2 weken al een dikke 100 mails er naar toe gestuurd en nog geen enkele keer een foutmelding gekregen. Erg bizar dus. Onze webmaster heeft ook de logs eens bekeken en vindt geen foutmeldingen. Dus misschien dat het toch ergens VOOR onze servers hangt...

Wat is jouw echte naam ? Zodoende zou ik vanavond kunnen checken of ik jouw inschrijving al heb binnengekregen.

Groetjes,

Davy

Hey Bart en alle anderen,

ik heb je een antwoord terug gestuurd via PB. Je inschrijving was binnen.
Wat de betaling betreft, kan het zijn dat je verplicht bent mijn adres in te geven. Als er nog iemand is die daar een probleem mee heeft, stuur dan even een PBtje, dan geef ik je dat daar mee...

Groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

ondertussen zitten we aan 27 inschrijvingen. Een beetje minder dan ik verwacht had, maar goed, dan is het alleszins geen overrompeling.

Zoals reeds gezegd MOETEN inschrijvingen voor het eten binnen zijn op 30 januari ten laatste. Dan moet ik de bestelling doorgeven aan het cafetaria.

Inschrijven voor het vliegen kan nog doorlopend.

P.S. Vanwege het feit dat de inschrijvingen nu altijd eerst moeten passeren via onze secretaris zijn er een aantal dingen misgelopen. Zo ook een herinneringsmail voor de betaling. Ik heb gevraagd naar iedereen die al betaald heeft een mail te sturen met bevestiging alsook een mail naar de mensen die nog niet betaald hebben. Tot onze spijt gaan betalingen in de zaal zelf niet (meer).

Vriendelijke groeten en tot volgende week zaterdag !

Davy

Hoi allemaal,

zoals Patrick al zegt : nog 1 nachtje slapen en we zijn er weer ... :-)

Zoals altijd op het laatste nippertje nog 3 inschrijvingen binnen gekregen. Totaal aantal piloten is 34. Waarschijnlijk komen er daar toch weer een paar bij op de dag zelf...

Groetjes en tot morgen.

P.S. Let op met de wind en de lichte toestellen...

Patrick,

niet panikeren... Ik zei "waarschijnlijk"... Ik "hoop" er ook niet op, maar sommige mensen kennende, zal het wel zo vergaan. Het vooruit betalen was enkel om het ons morgen makkelijker te maken. Zodoende moet ik morgen niet meer met geld gaan lopen en kan ik (hopelijk) zelf ook wat meer vliegen...

Groetjes,

Davy

Ja, kunnen we beginnen? Mijn accu's zijn allemaal vol.Ik heb er zin in voor morgen.

Mijn accu's zijn ook boordevol :smile:

Bis morgen ....

P.S. ik heb vandaag thuis extra mijn best moeten doen om morgen weg te mogen:cool:

GRAPJE !!!! :smile:

Laatst bewerkt:
Robin en ik komen iets later, hij is nog druk zijn kist aan het afbouwen.
(het is 2 uur rijden vanaf hier)

Jep.

En het was geweldig. Wat bekende gezichten en een hele hoop onbekende. Zo kom je nog eens iemand van het forum tegen. En een geweldige zaal!
Volgen jaar weer als het kan.

Voor ons was het dan wel niet zo ver rijden,en we hebben ons weer goed vermaakt vandaag.
Het was minder druk dit jaar maar iedereen kon nu naar hartelust zoveel vliegen als hij wouw,en ik wil de organisatie ook dit jaar weer bedanken voor de fijne dag.
En tot de volgende keer.

mvg

Back