Indoormeeting PMF : Zaterdag 5 februari 2011

Het is een heel eind rijden maar dat was het wel waard.
Met vier mensen en een stuk of tien vliegtuigen in een bestelauto naar Belgie hebben we weer veel plezier gehad.
Organisatie weer hartelijk dank.:D

Hartelijk bedankt !! Het was weer een zeer geslaagde dag !

Binnenkort, zal ik wat filmmateriaal uploaden en hier een linkje plaatsen.

geslaagde vliegdag

Het was weer prima geregeld in Houthalen. Het aantal deelnemers was zodanig dat iedreeen prima aan zijn trekken kon komen. Ook het eten was weer goed als altijd.
Organisatie bedankt en tot volgend jaar.

Groeten Geert

Hoi allemaal,

eventjes niet meer op het forum geweest en dan zie je ineens zoveel mooie woorden.

Ik wil natuurlijk ook iedereen die er was bedanken voor hun deelname en hoop ieder van u volgende keer weer opnieuw te zien. Als het goed is, heeft ieder van u een persoonlijke mail van mij ontvangen met een bedankje. Als er foto's of ander beeldmateriaal werd gemaakt, dan ben ik altijd geinteresseerd natuurlijk.

PMF-bedankt-800x600.jpg

Hier is een eerste reeks van foto's die gemaakt werden door Peter Mergaerts.

Vriendelijke groeten,

Davy

vliegende heks

Wie weet wie er met de vliegende heks vloog ? Ik ben geinterreseerd of er een tekening van bestaat. Ik vond het een erg leuk model dat ook nog goed vloog.
Dus als iemand mij aan en tekening of mailadres van de eigenaar kan helpen zou ik dat bijzonder op prijs stellen.

Groeten geert

Op Rcgroups staat wel een tekening van een vliegende heks, maar dit is wel een net iets andere......

"WICKED WITCH of the West" biplane - pictures, videos & FREE PLANS - Page 8 - RC Groups

Wie weet wie er met de vliegende heks vloog ? Ik ben geinterreseerd of er een tekening van bestaat. Ik vond het een erg leuk model dat ook nog goed vloog.
Dus als iemand mij aan en tekening of mailadres van de eigenaar kan helpen zou ik dat bijzonder op prijs stellen.

Groeten geert

Bedankt voor jullie reacties. De heks op de link is wel iets anders. Ik zal nog even bij Davy informeren of hij de eigenaar kent.

groeten geert

Geert,

de heks was van Patrick Moris. Ik stuur je zijn e-mail adres even door via PB.

Als wederdienst bouw je maar 1 heks extra voor mij ! :-) :-)

P.S. op onze Halloween vliegdag heb ik zo eentje ingevlogen en na wat zoeken met het zwaartepunt vloog dit idd veel beter dan ik ooit had gedacht.

Groetjes,

Davy

Back