prop-er
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Valt voornamelijk buiten mijn budget!www.aptera.com
Bestellen kan al, en kost je $500,-
Uiteindelijk is de verwachting dat je $30.000,- mag aftellen bij de aflevering. Valt mee, toch?
The car, which was just a concept a year ago, is now up for pre-orders. I am talking about the electric three-wheeled Aptera and the company is now taking $500 reservations for the next year launch. It means you will have to shell out $500 in advance to book your all-electric or plug-in diesel hybrid model. Design-wise, it looks like some kinda flying car or a spaceship. The 850-pound aerodynamic 230mpg electric car (over 300 mpg for hybrid version) can reach speeds of 55 mph. They claim the Aptera to get from zero to 60 in 10 seconds.
When launched, the all-Electric Aptera and the Plug-in Series Hybrid model will set you back around $26,900 and $29,900 respectively. The shipping will start in approximately 12 months from now. The price tag seems to be so level-headed when we take a look at the design of the car. Isn’t that cool?
...can reach speeds of 55 mph. They claim the Aptera to get from zero to 60 in 10 seconds....
Prijs is niet gek opzich maar dan moet hij wel wat harder gaan.......
ik zie mezelf van z'n lang zal z'n leven niet in zo'n idioot uitziende 3 wieler rondrijden
alleen wordt er niet bijverteld hoeveel km een set accu's meegaan, en dan bedoel ik niet per lading, maar
het totaal aantal keren dat ze geladen kunnen worden en hoeveel km
je er dan mee kunt afleggen.
Het zou misschien mee kunnen vallen als fabrikanten ze masaal gingen produceren, maar voorlopig zie ik dat helaas niet gebeuren.
Verder lijkt het me wel kicken om een ferrari bij de stoplichten geruisloos het snot voor z'n ogen te trekken. De ferrari met een hoop kabaal en ik met wat gezoem van de versnellingsbak, want dat is dan het enige dat nog geluid maakt.
Verder heeft general motors in het verleden wat proefmodellen aan een geselecteerd publiek ''uitgeleend'' gehad, en die mensen waren allemaal dik tevreden en vonden het een enorm succes, alleen zijn alle auto's weer terug gehaald en vernietigd, want eerst moet de olie op gemaakt worden
Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat ze bij GM een aanval van esthethiek kregen ?... GM had in 1996 met de EV1 een volwaardige elektroauto, die aan de eindgebruikers werd geleasd, na afloop van het contract zijn alle auto's retour gehaald (ondanks veel protesten) en vernietigd, zogenaamd omdat het een "te kleine serie" was om reserveonderdelen voor te produceren...
maar dan verdient de staat niks meer