Informatie NK Gouda

nope volgens reglement, sluit de inschrijving voor een NK op de woensdagavond voor het NK weekend om 22:00.
en das al ruim voorbij.
is een NK geen clubwedstrijd

Ik zou niet weten waarom bij een NK de inschrijving strakker zou moeten zijn dan bij een clubwedstrijd, er zijn soms clubwedstrijden met evenveel of meer deelnemers. Ik snap dat je een deadline moet stellen, maar zet deze in de vakantieperiode dan op vrijdag, dit kost je weer een deelnemer.

Maar tis slechts mijn mening.

Marcel

Marcel??
Is reeds geregeld.
Met dank aan Hugo
Many thanks:cool:
Was het ffies vergeten dat hij woensdag voor de wedstrijd al sluss was;)

mvg Roy

Roy, wellicht volgende keer eerder aanmelden ipv op het laatste moment wachten? Mocht je toch niet kunnen is het makkelijk om af te zeggen.

Alexander.

Bij de sluisjes nam je vroeger altijd de linker brug, en ging je direct na de linker brug naar beneden. Dat is niet meer.
Nu moet je gewoon de weg volgen (linker of rechter brug maakt niet uit) en dan bij de rotonde richting gouda nemen, na 200 meter voorbij de rotonde staat er duidelijk aan de linker kant een bord van MBC de sluis, hier moet je het fietspad oversteken en naar beneden rijden. Er kan tegenwoordig zeer goed bij het circuit en bij het clubgebouw geparkeerd worden!

Groet Robert

@Alex......Normaal doe ik dit ook maar het was niet zeker of ik dit weekend kon.
Vandaar dat ik gisteren nog wilde aanmelden.
Was alleen vergeten dat de inschrijving al op woensdag gesloten werd.

mvg Roy

Laatst bewerkt:
Morgen (zaterdag) is de baan open van 10:00 tot 17:00.
Zondag is de baan open om 8:00.
Kwali's beginnen om 9:30.

Laten we inderdaad hopen dat het weer meevalt ten opzichte van de voorspellingen.

Toegang tot het circuit is inderdaad gewijzigd.
Niet meer direct na de brug de heuvel naar beneden maar een stukje doorrijden en dan na de rotonde linksaf de nieuwe parkeerplaats op. Ook aangegeven met MBC bord.
Er zijn genoeg parkeerplaatsen nu bij de pits maar ook nog parkeerplaats bij de kantine.

Tot zaterdag of zondag.

PS de afwatering van het circuit is ook sterk verbeterd dus het powerboat racen zal meevallen ;)

Grt,
Michael

Was een gezellige dag vandaag helaas wat regen in de ochtend maar s'middags was het perfect weer...iedereen bedabkt..

Groeten

John

Uitslag van het NK afgelopen weekend in Gouda:

1. Vasco Christiaanse
2. Rob Janssen
3. Ronald Arts
4. Chris v.d. Hagen
5. Michael Lepelaar
6. Michel Peterse
7. Jetze Reitsma
8. Richard Arts
9. Wesley v. Dijken