Informatie NK Gouda

Had jij ook kunnen tussen staan Joost, als je was komen opdagen.
Jammer dat je je niet hebt afgemeld. :-)

Ging weer erg hard, gaaf dus.

Het ging lekker op gouda. Had voor de zekerheid zoveel zijdelingse tractie ingebouwd dat ik giga onderstuurt was en weer stuur moest inbouwen :rolleyes:. Helaas had ik geen zachtere voorbandjes meer die het 7 minuten vol hielden en gedacht dat die niet nodig waren op een matige grip circuit dus ook niets op voorraad. Dus 40sh vol smeren, hardere centerveer, zachte voorveertjes, dragbrake en nog moest ik de bochten bijremmen. Voordeel was wel dat mijn achterkant heel stabiel was lol. Volgende keer toch maar beter voorbereiden :p.

Reinder had het beter voor elkaar. De rc devil was na wat aanpassingen goed. Hij had wel zachtere voorbanden en reed ook minder foutjes. De rc devil ging goed totdat hij vol tegen een paal aanreed.

Is een zeer leuk circuit alleen die knik links achter geeft mij nog steeds moeilijkheden. :(

Had jij ook kunnen tussen staan Joost, als je was komen opdagen.
Jammer dat je je niet hebt afgemeld. :-)

Beetje jammer dit Hugo,

Zoals ik je al in een PM gemeld heb Hugo, ik HEB mezelf netjes afgemeld voor het gehele NK seizoen. Dat ik dus nog steeds in de rijderslijst verschijn is dus niet mijn fout. Ik heb mezelf afgemeld voor het hele NK seizoen, dan ga er vanuit dat ik me niet meer voor elke losse race af hoef te melden. Dit is bekend bij de mensen van de NOMAC dus...

Beetje jammer dit Hugo,

Zoals ik je al in een PM gemeld heb Hugo, ik HEB mezelf netjes afgemeld voor het gehele NK seizoen. Dat ik dus nog steeds in de rijderslijst verschijn is dus niet mijn fout. Ik heb mezelf afgemeld voor het hele NK seizoen, dan ga er vanuit dat ik me niet meer voor elke losse race af hoef te melden. Dit is bekend bij de mensen van de NOMAC dus...

Ik heb alleen een mail van je dat als je nk's mee doet, het in de pro10 zal zijn. En dat je je het eerste NK bij de HFCC hebt afgemeld ivm de ZAC en andere plannen ???? Verder vind m'n mailbox niks op jouw naam ;).

Maar... Bij deze haal ik je van de lijst.

Rob,

Dat is volgens mij ook niet via jou gegaan. Ik kreeg een mail over de betaling van het licentiegeld en aangezien ik toen nog geen race gereden had heb ik via die mail-wisseling laten weten dat ik het hele NK niet mee rij. Dat zou doorgegeven worden. Dan heb ik vanuit mijn kant mijn best gedaan denk ik. Dat het verder niet doorgegeven is kan ik dan verder weinig aan doen.

Back