Inkoopactie: lagers T-rex 450SE, 450X/XL en T-rex 600

Omdat ik van meerdere kanten gehoord heb dat er interesse is in een NON-profit inkoopactie van lagers voor de T-rex lijn wil ik hier wel aan meewerken. Zo kan ik mijn eigen persoonlijke voorraadje ook weer aanvullen.

In de aanbieding zijn:

T-rex 450SE

Alle lagers:
HF06-12 1x
MR52ZZ 12x
MR62ZZ 2x
MR63ZZ 2x
MR83ZZ 2x
693ZZ 4x
685ZZ 2x

Totaal 25 lagers, incl. one-way bearing : 22,50 euro

Crash kit: (Dit is wat je nodig hebt na een gemiddelde crash)
MR63ZZ 2x
MR83ZZ 2x
693ZZ 4x
685ZZ 2x

Totaal 10 lagers : 10 euro

Losse lagers:
2X5X2.5 mm
3X6X2.5 mm
3X8X3 mm
3X8X4 mm
5X11X5 mm
5X8X2.5 mm
Allemaal 1,5 euro per stuk

HF0612 One-way - 5,5 euro

T-rex 450X/XL

Complete set:
HF06-12 1x
MR52ZZ 6x
MR62ZZ 2x
MR63ZZ 2x
MR83ZZ 4x
685ZZ 2x

Totaal 17 lagers, incl. one-way bearing : 16 euro

T-rex 600CF

Complete set:
T6-14 2x
HF12-16 1x
623ZZ 6x
683ZZ 4x
684ZZ 2x
689ZZ 1x
6800ZZ 2x
MR74ZZ 2x
MR83ZZ 2x
MR95ZZ 6x
MR105ZZ 2x
MR148ZZ 4x

Dit is incl. druklagers en one-way: 30 euro

Complete set met keramische lagers (op draaiende delen, aangeduid met een C achter de code)
T6-14 2x
HF12-16 1x
623ZZ 6x
683ZZ 4x
684ZZC 2x
689ZZC 1x
6800ZZC 2x
MR74ZZ 2x
MR83ZZ 2x
MR95ZZ 6x
MR105ZZC 2x
MR148ZZ 4x

Dit is incl. druklagers en one-way: 55 euro

Upgrade set keramische lagers:
684ZZ 2x
689ZZ 1x
6800ZZ 2x
MR105ZZ 2x

Dit zijn alle lagers uit de draaiende delen: 30 euro

Losse lagers zijn ook verkrijgbaar: 1,5 euro per stuk
One-way lagers: 7,5 euro

Hoe te handelen als je een 1 of meerdere setjes / lagers wil bestellen

- Stuur een email naar richarddijkgraaf@hotmail.com met het onderwerp: Lagers bestellen;
- Geef DUIDELIJK aan welke je wil hebben;
- Geef het adres waar het heen gestuurd moet gaan worden;
- Gebruik/geef een emailadres die je dagelijks controleert;
- Geef je forumnaam op.

Ik zal dan een bestand maken van iedereen die besteld heeft en afhankelijk van de reacties zal ik halverwege Januari dit topic laten sluiten en dan kunnen we overgaan tot bestellen. Iedereen zal dan het door zijn/haar verschuldigde bedrag wel vooraf moeten overmaken.

Verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van de bestelling, ik zal dit op een later tijdstip even bepalen. Gemiddeld zal zo'n 2 euro zijn, Belgie 3 euro.

Ik hoop dat iedereen hier vrede mee kan hebben met deze opzet, ook het moderator-team van het MBF.

Cheers,

Richard

Hey,

Crashes uitgezonderd, hoe vaak (draaiuren/akku ladingen) zou je deze lagers vervangen dan? Af en toe checken betekent voor mij even draaien met de hand terwijl je wat axiale/radiale kracht uitoefend. Spelingloos en zonder "rouw gevoel" of een "tikje" betekend bij mij dat ze nog goed zijn.

Greetz, Aldert

Crashes uitgezonderd, hoe vaak (draaiuren/akku ladingen) zou je deze lagers vervangen dan? Af en toe checken betekent voor mij even draaien met de hand terwijl je wat axiale/radiale kracht uitoefend. Spelingloos en zonder "rouw gevoel" of een "tikje" betekend bij mij dat ze nog goed zijn.

Ik kijk er inderdaad ook zo naar, maar ik heb sommige lagers van Align gehad die na enkele vluchten al zo aanvoelde... :roll:

Deze lagers zijn in iedergeval betere kwaliteit, maar zeggen hoelang iets mee gaat terwijl er 100en variabelen zijn die de levensduur beinvloeden is natuurlijk niet te doen.

Lagers van een Logo 10 kan ik ook aankomen, alleen heb ik daar zelf geen maten van. Als je mij maten geeft zal ik weergeven welke lagers ik heb en wat ze gaan kosten.

Groetjes,

Richard

hey Richard,

is dit een blijvende actie of maar tijdelijk :?:
ik heb nu nl nog niets nodig maar met een t-rex 450 ''op komst'' kan dat natuurlijk anders worden.

groet,

Roy

:music: ah zie net dat ik de 150 berichten grens heb gepasseerd :music:

tijd voor een klein feestje :wink: vanafond :celebrate: bij mij iedereen.

groet,

Roy

Hier het logo lager lijstje

3 maal 4 x 13 x5
2 maal 3 x 10 x 4
2 maal 10 x 19 x 5
2 maal 6 x 10 x 2,5
4 maal 8 x 14 x 4
4 maal 3 x 8 x 3
2 maal 5 x 10 x 4
1 maal 4 x 9 x 4

De afmetingen van het "one way" lager kwam ik niet tegen in de beschrijving.

Zoals alle inkoop acties is dit natuurlijk een tijdelijke actie, het hele idee van een "inkoop"-actie is dat je met zn allen groter kunt inkopen. Kosten zoals verzendkosten gaan dan naar beneden en het is mogelijk om een korting af te dwingen.

Als je een 450SE of XL in je toekomst ziet is het misschien handig om alvast lagers op voorraad te nemen. Ik kan je garanderen dat je vroeger of later nodig gaat hebben. Bij mij heeft tot nu toe elke crash nog geleid tot rotte lagers hier en daar :wink:

Cheers,

Richard

Ik heb even gekeken en de lagers waar prijzen achter staan kan ik zowiezo leveren, de anderen moet ik even navraag voor doen.

3 maal 4 x 13 x5
2 maal 3 x 10 x 4
2 maal 10 x 19 x 5 - 4,5 euro per 2
2 maal 6 x 10 x 2,5
4 maal 8 x 14 x 4
4 maal 3 x 8 x 3 - 5 euro per 4
2 maal 5 x 10 x 4 - 3 euro per 2
1 maal 4 x 9 x 4 - 1,5 euro per stuk

Even geduld nog dus, maar misschien zitten de "nuttigste" lagers er al bij?

Cheers,

Richard

Deze stond er nog niet bij:
4 maal 3 x 5 x 2

en deze is ook zeer nuttig (bladhouderlagers)
4 maal 8 x 14 x 4

Ik heb even gekeken, maar ook voor deze maten moet ik navraag doen... even geduld tot Januari.

Even ook een BOINK naar boven... voor iedereen die een T-rex heeft of gaat kopen in de nabije toekomst is dit interessant!! Zeker bij de T-rex SE zijn het altijd de lagers in de "crash"kit die sneuvelen. Als je ze niet vervangt na een crash worden ze meestal toch vrij snel rot.

Ook heb ik zelf al een aantal lagers in de T-rex 600CF moeten vervangen omdat ze slecht gingen lopen, de standaard Align lagertjes zijn van belachelijk lage kwaliteit. Kan ook haast niet anders voor het geld...

Cheers,

Richard

Hallo allemaal!!

Er hebben nu zo'n 7 mensen gereageerd en dat is op zich nog weinig maar genoeg om het door te kunnen laten gaan.

Ik wil deze actie tot eind januari 2007 door laten lopen om dan over te gaan tot bestellen...

Cheers,

Richard

Raptor Rulezzz zei:
Er hebben nu zo'n 7 mensen gereageerd en dat is op zich nog weinig maar genoeg om het door te kunnen laten gaan.

Er zijn dus al net genoeg mensen om het door te kunnen laten gaan, alleen meer zou nog beter zijn.

Cheers,

Richard

Ik snap niet dat er niet meer mensen zijn die hier gebruik van maken.
Lagers zijn de meest vervangbare onderdelen van een heli en met de populairiteit van de T-Rex en de Logo's zouden er veel meer gegadigden moeten zijn.

Zo'n pakket lagers voor deze prijs moet je gewoon pakken...........

Back