Inkoopactie: lagers T-rex 450SE, 450X/XL en T-rex 600

Ben net begonnen met heli vliegen (nu nog met een DF04) en wil [s:aaf816ceb1]volgend jaar[/s:aaf816ceb1] is reeds dit jaar in de zomer een andere, lees grotere, heli aanschaffen. Wellicht een T-rex 600. Twijfel over de chopper en aangezien de lagers van verschillende heli's niet gelijk zijn durf ik het nog niet aan. Wellicht in de zomer spijt van die beslissing.... of niet.

Ik heb me even verrekend wat betreft de tijd. Zaterdag was mijn vriendin jarig en morgen heb ik een aantal hertentamens dus ik ga morgenavond (als ik er aan toe kom) of uiterlijk woensdagmorgen iedereen mailen.

Cheers,

Richard

Nog niet, maar heb wel bericht van Ricard gehad dat ze onderweg waren naar hem op 20/2. Spul uit het buitenland moet je geduld voor hebben.
Don't worry, zit wel goed hoor. Anders laten we beslag leggen op Richard z'n laadstation met agregaat :wink:

hoi,

Begrijp mij niet verkeerd het was niet de bedoeling om Richard te beschuldigen van zijn afspraken niet na te komen,daar heb ik wel vertrouwen in :thumbsup:
maar de lagers moeten om mij te bereiken via de belgishe post, en dat kan soms wel eens problemen geven.

maar inderdaad zoals je al aangaf hij moet ze natuurlijk zelf ook nog bestellen :oops:

mvg tim

pimpelmees zei:
hoi,

Begrijp mij niet verkeerd het was niet de bedoeling om Richard te beschuldigen van zijn afspraken niet na te komen,daar heb ik wel vertrouwen in :thumbsup:
maar de lagers moeten om mij te bereiken via de belgishe post, en dat kan soms wel eens problemen geven.

maar inderdaad zoals je al aangaf hij moet ze natuurlijk zelf ook nog bestellen :oops:

mvg tim

Wij vertrouwen Richard allemaal. Trouwens, hij heeft ze al besteld en verwacht ze rond deze tijd te onvangen, waarna hij ze zal doorsturen aan ons.
Tja, en wat die Belgische post betreft, daar heb ik al veel over gelezen. Waarom emigreren jullie niet??? :wink:

Hey allemaal,

Zoals ik al in een eerdere email schreef: Ik hou jullie op de hoogte!!

Laatste keer dat ik mailde was alles net verzonden en ik heb zelf nog niks ontvangen dus het is voor mij vrij onmogelijk om iets naar jullie op te sturen.

Zodra het er is gaat het op de post en ontvangen jullie allemaal weer een mailtje... ik hoop dat het er morgen ofzo toch wel is, persoonlijk had ik het al eerder verwacht.

Geduld is een schone zaak...

Cheers,

Richard

hoi,

ik wou gewoon maar even informeren hoor. het zal je maar gebeuren dat richard al die lagers opstuurd en iedereen die ook ontvangt behalve hier en dat ze hier ergens op de post verloren liggen te gaan. :?

hoe sneller je er dan bij bent, hoe meer kans dat ze het terug kunnen vinden. en ik spreek uit ervaring. :wink:

mvg tim

Goed Nieuws!!

Gisteren zijn alle lagers binnengekomen behalve die voor de 450X/XL helaas, die worden als het goed is binnen 1,5/2 weken nageleverd.

Ik ga ze maandag pas opsturen, omdat ik sinds gisteren niet meer thuis ben geweest (Ben nu in Arnhem en heb de lagers zelf ook nog niet gezien).

Cheers,

Richard

Klasse Richard!!......vandaag alle lagertjes binnen gehad.
Als nou vorige week m'n accupack niet "gezwollen" was van de trex600, dan had ik wel zin gehad om ze er gelijk op te zetten :lol: .....
bedankt in ieder geval nogmaals voor de goeie aanbieding met de lagers.........toppie!! :wink:

Ze zijn binnen en ik heb meteen de drie hoofdaslagers vervangen want de originele Align (600) lagers waren na 40 vluchten al geheel aan soep.....
Het zijn keramische lagers, maar van buiten is er helemaal geen verschil te zien met de Align lagers....?

Back