Inschrijving 1e NK F3K wedstrijd in Nijmegen (Malden) gestart

Mmmh, misschien is het dan verstandiger om met één onderdeel mee te doen.. Wil wel een beetje kletsen en in ieder geval veel kijken en leren.. Als ik constant heen en weer ren gaat dat inderdaad niet lukken..

Ik heb ondertussen van meerdere mensen advies gehad om aan één onderdeel deel te nemen, lijkt me dus een goede raad. (ik wil inderdaad graag wat tijd overhouden om rond te kijken en te vragen en leren!)

Bij deze dus voor mij alleen voor de mini, F3K mag dus geschrapt worden :(

Ik heb de gehele zondag ondanks het mooie weer achter Excel gezeten om het scoreprogramma gedeeltelijk te herschrijven. Ben nu net klaar met loting, groepsindeling en frequentietoewijzing. :morning:
Alle documenten zijn naar Jurgen gestuurd en hij zal jullie aanschrijven of alles via dit forum bekend maken.

Mooi weer vandaag? Zat je in Florida ofzo, dan ;) Hier heeft het een groot deel van de middag gesneeuwd.. Ik heb trainen maar opgegeven en ben met mijn dochter naar ballorig gegaan. Had er in ieder geval nog iemand plezier :)

Ach, ik ging toch al voor de lol :D

Hebben alle deelnemers de takenlijst ontvangen?

Gisteren heb ik de mail met de takenlijst, groepsindeling en frequenties de deur uit gedaan.
Heeft iedereen deze mail ontvangen? Van een aantal mensen krijg ik namelijk een reply van de server, dat het email adres niet bestond en van een persoon klopte het email adres in de lijst helemaal niet.

Dus:
Bas, Henk (Bonestroo), Hans en Jaap,
Zouden jullie mij via een PB even jullie juiste email adres toe kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Greetz,
Jurgen

Sterk deelnemersveld.

Jurgen,

ik heb de mail ontvangen.

Leuk om te zien dat er ook belangstelling is uit het buitenland is voor deze wedstrijd!!!
Het zal lastig worden om een goede score neer te zetten........

Bas

Het weer ziet er leuk uit voor zaterdag!
Weinig wind en geen regen volgens mij.
Hopen dat het zo blijft! Een klein zonnetje zou lekker zijn, maar goed, als het maar droog is en niet teveel wind ben ik al blij :).
Denk dat ik wel blij ben dat de taken maar 10 min duren, heb je daarna even de tijd om de handen op te warmen...

We gaan morgen vliegen!!!

Voor wie de weersvoorspellingen de afgelopen week een beetje gevolgd heeft zal het denk ik geen verrassing zijn, dat ik nu met deze mededeling kom:

Morgen, 14 februari, zal het eerste NK F3K van 2009 gevlogen gaan worden!

Zoals alle deelnemers in mijn email van eerder deze week hebben kunnen lezen, zal om 10.15 uur de briefing plaats vinden, waarna om 10.30 uur de wedstrijd van start gaat.
Vanaf 9 uur zal de wedstrijdleiding op het veld aanwezig zijn.

Vanuit restaurant "Zweef-Inn" kreeg ik de vraag of ze op ons konden reken met de lunch. En zo ja, waar dan de voorkeur naar uitgaat: boterhammen of toch liever iets uit de frituur?
Bij deze start ik dus even een Poll. Geef je voorkeur vandaag maar door :-)

Let wel, de lunch is niet bij het inschrijfgeld inbegrepen.

Tot morgen!

Groeten,
Jurgen

Ik heb er in ieder geval zin in, hopelijk heb ik alles in orde (óf ik vergeet van alles, óf ik sleep veel teveel mee)..

Oh, als ik in een 4cellen NiMh accuutje van 180mAh in één laadbeurt 376mAh krijg, is het dan verstandig om met die accu te vliegen? Of kan ik beter eens gaan uitkijken naar een nieuwe lader ;)

Ik heb er in ieder geval zin in, hopelijk heb ik alles in orde (óf ik vergeet van alles, óf ik sleep veel teveel mee)..

Oh, als ik in een 4cellen NiMh accuutje van 180mAh in één laadbeurt 376mAh krijg, is het dan verstandig om met die accu te vliegen? Of kan ik beter eens gaan uitkijken naar een nieuwe lader ;)

Niks aan de hand, wel je zwaartepunt in de gaten houden:mrgreen:

Oh en een frikadelletje ofzo gaat er wel in met deze temperaturen ;)

Back