inslagdiepte 2.4 GHz
Eerlijkheidshalve voel ik mij gedwongen een wetenschappelijke onderbouwing te doen van de inslagdieptes van DLG-modellen die vlogen met 2.4GHz Senderanlagen en die de antennes van de ontvanger ook nog eens ingebouwd hadden in een carbonromp.
Resultaat: Dit is voor die mensen die met opzet en voorbedachte rade 2.4 GHz vlogen
zeer positief uitgevallen.
De geconstateerde feiten:
- nul inslagdiepte (toch wel gemeten bij deelnemers die 35MHz vlogen maar minimaal, bevroren grond))
- nul deelnemers die deze opzet gebruikt
- harde bevroren grond
- helaas weinig deelnemers die gebruik maakte van überhaupt deze 2.4GHz variant (angst, onwetendheid, geen kreukelzone)
Gebruikmakende van de geconstateerde feiten en het eerder in een ander besproken forumonderdeel " Spektrum parkflyer ontvanger in een DLG" moet ik toch concluderen dat we niet veel verder gekomen zijn in het wetenschappelijke onderbouwde onderzoek dat ik graag had willen maken.
Destijds was mijn meting van de inslagdiepte eenvoudiger en zelfs beter vastgelegd.
BepyTSzueno[/media] - Franz Reichelt - Eiffel Tower
Maar nu, wij wetenschappers kraken vielleicht het onderzoek af vanwege de minimale opkomst van de 2.4 GHz piloten in Malden, maar dat was destijds ook in Parijs van de hier bovengenoemde heer Franz Reichelt en ook hij verzuimde de 2.4GHz variant in te zetten. Hij was een Oostenrijkse kleermaker die bekend is geworden vanwege zijn gefilmde dodelijke val vanaf de net genoemde Eifeltoren.
De wetenschappelijke onderbouwing dat kleermakers uit lees wel, Oostenrijk (een populair maar ook wel bedreigd skigebied vanwege het eveneens betwijfelde broeikaseffect (het leidt te ver om hier in door te gaan)), is toch wel dat men destijds niet met 2.4 GHz bekend was. Wij kunnen deze mensen vrijpleiten net als de uitvinders van koolstofvezel en condooms. Condooms zult u zeggen, ja wel.
Zie hier mijn ingekorte samenvatting van de wetenschappelijke onderbouwing uit een eerder onderzoek:
Menig mens heeft zijn bestaan te danken aan een gescheurd rubber.
Jan