Arno, je puntjes 2 en 3.....
Wat had je daar voor reactie op verwacht dan? Ik kan alleen maar zeggen: ja, klopt.
Jacob was met z'n Climaxx gister ook een keer erg goed op dreef, en ik heb zelfs een ronde kunnen winnen toen ik toevallig in een superbel terecht kwam.
Wat is het punt nou eigenlijk? Dat er mensen zijn die heel goed kunnen vliegen en hele goede vliegtuigen inzetten....? Dat is toch juist mooi! Vooral lekker zo laten. niks aparte klasse of wat voor regeltjes dan ook. Iedereen heeft zich vermaakt dus wat dat betreft zat je er naast vorig jaar
Tsja. Een waarheid als een koe2. Voor wat de modellen betreft zijn er meerdere goede kisten. De omstandigheden van gisteren erbij nemend kan een lichte kist een voordeel zijn. Gaat het waaien kun je nog altijd ballast toevoegen. (andersom is moeilijker)

De toppers vliegen met F3J kisten. Ik zit daar niet mee. Ik herhaal het nog maar een keer, naar aanleiding van wat ik zondag heb gezien; laat die jongens van vliegtuig ruilen met de mindere goden en ze winnen nog steeds. Die mannen zijn overduidelijk zó veel beter in het vinden en benutten van belletjes, daar winnen ze mee. Niet met hun vliegtuig. En zelfs al dat wél zo was; ik kan er echt niet mee zitten. En dat geldt volgens mij voor iedereen die mee doet. Ik snap niet goed waar iedereen zich zo druk om maakt. Ga lekker vliegen!3. De wedstrijd in Swalmen liet ook precies dat zien wat ik eigenlijk een klein jaar geleden hier op het forum gezegd heb, namenlijk dat de omgebouwde F3J kisten dè toestellen zijn om goede resultaten te boeken. Deze uitspraak werd me een jaar geleden niet in dank afgenomen en ik mocht dan ook enige zeer prettige mails ontvangen; die mails waren zò leuk dat mijn interesse in F5J meteen weg was.....
Jacob was met z'n Climaxx gister ook een keer erg goed op dreef, en ik heb zelfs een ronde kunnen winnen toen ik toevallig in een superbel terecht kwam.
Wat is het punt nou eigenlijk? Dat er mensen zijn die heel goed kunnen vliegen en hele goede vliegtuigen inzetten....? Dat is toch juist mooi! Vooral lekker zo laten. niks aparte klasse of wat voor regeltjes dan ook. Iedereen heeft zich vermaakt dus wat dat betreft zat je er naast vorig jaar