Inschrijving DLG dag Vlaardingen 2009

O nee, natuurlijk de Spinning Birdy bedoel je.
Ik zag het gebeuren, erg jammer.
Ach je heb toch nog lekker in bomen kunnen klimmen.;)

Frans

Dat laatste moet je aan Martin Smit (zwever127) overlaten. Geloof me, hij behoort bij de absolute wereldtop wat boomklimmen betreft!!!

Och, ik doe het ook niet gek voor iemand die bijna elke dag in de boom zit ;-)
Ik heb thuis wel iets heel handigs om je zwever uit de boom te halen, vooral als je geen zin hebt om te klimmen. Je neemt 40m lijn (dyneema vliegerlijn werkt goed) en een zakje met loodkorreltjes. Je gooit, of zwiept het over de tak waar je kist in hangt (dit neemt wat geduld) en laat het zakje zakken. dan trek je aan beide einden van de lijn en werkt zo de kist uit de boom. Werkt geweldig!!!

Filmpje: uzUfCC_wJ6A[/media] - "Throw Line" - Kristian Ross

Laatst bewerkt door een moderator:
ja bas ik moest zelf ook weer ff klimmen ik heb wat met bomen,jammer dat er iemand met een powerzender stond mijn turbo`tje stond met zijn neus in de grond en mijn hele boom naar de klote gelukking ging siete kijken of hij nog te maken is (gelukkig hebben we de foto nog) of heb je nog ergens een boom liggen bas??????

groetjes martin

Take two DLG-meeting Vlaardingen

Komend weekeinde take two van de DLG-meeting in Vlaardingen

Na De afgelasting van twee weken geleden gaan we het opnieuw proberen.

Net als voorgaande jaren staat de dag in het teken van ervaringen uitwisselen en vooral gezellig samen vliegen.
De meeting is voor iedere DLG-er, van beginner tot de doorgewinterde top piloot.

De nieuwe datum is zondag 28 juni, dus houdt deze datum vrij.

Inschrijving
Inschrijving door een PB-tje te sturen aan Frans Bal

Met opgave van:
-Klasse, Mini of full size (beide mag natuurlijk ook)
-Frequentie (bij voorkeur 2, meer mag ook natuurlijk)

geef je snel op.
Inschrijven is mogelijk tot 19:00 uur zaterdag 27 juni.
Dus... .

Het inschrijfgeld bedraagt 3 euro, te voldoen op de dag zelf.

Zaterdagavond 27 juni voor 21.00 uur laten we definitief weten of de dag doorgaat of niet.

Het programma is ongewijzigd.

Programma van de dag

10.00 – 13.00 Vrij vliegen.
13.00 – 13.30 Briefing wedstrijd, Keuze en uitleg over de taken.
13.30 – 17.00 uur Fun-wedstrijd. In ieder geval al up last down en estafette, rest zien we wel ter plekke.

Jeroen heeft vanuit zijn eigen webshop een HowHigh hoogte meter ter beschikking gesteld die we als prijs mogen weggeven !!!
Jeroen bedankt

neem eens een kijkje op zijn webshop http://www.btc-rc.nl/index.php?optio...emart&Itemid=1

Algemeen
- Niet vergeten zelf eten en drinken mee te nemen. Er is geen kantine in de buurt.
- Niet vergeten stopwatch mee te nemen.
- De organisatie verzorgt in ieder geval een kopje koffie met koek bij aankomst.
- Indien geen lid van de KNVvL dien je wel passende verzekering te hebben. Je wordt dan ook gevraagd een dienovereenkomstige verklaring te tekenen. De verklaring is te downloaden van Deelnameverklaring

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wedstrijd start om 13.30 uur (briefing om 13:00)

In de vooraankondiging hebben we het al even genoemd. Natuurlijk is de dag voor ALLE DLG-ers full size en mini's. Aangezien we wel de ontwerper van de populaire MiMi in ons midden mogen hebben, zou het leuk zijn als we daarnaast zo veel mogelijk MiMi's mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Bestuur RMVV

Routebeschrijving

plattegrondklein.jpg

Volg de A20 richting Hoek van Holland.
Neem de afslag VLAARDINGEN WEST (afslag 8 )
Ga onder aan de afslag bij de verkeerslichten rechtsaf.
Nu kom je bij een T-splitsing. Ga hier rechtsaf.

Kom je van de andere kant ook de afslag VLAARDINGEN WEST (afslag 8 ) nemen.
Bij de verkeerslichten linksaf, onder de snelweg door.
Nu ben je ook weer bij de eerder genoemde T-splitsing en ga rechtsaf.

Volg de weg.
Aan de linkerkant van de weg ligt een sporthal (de Polderpoort).
Blijft de weg volgen.

Ongeveer driehonderd meter na de sporthal aan de linkerkant een groene slagboom met brede berm.
In de berm kan worden geparkeerd.
Is hier geen plek dan kan ook worden geparkeerd op de parkeerplaats aan de rechterkant van de weg (Natsec)

Aan het eind van het pad afgesloten door de goene slagboom ligt het veld. Ongeveer 5 tot 10 minuten lopen.

Aanmeldingen tot nu toe

1- Ruud de Vreugd, 2.4 MHz Mini.
2- Frits de Vreugd, 40 Mhz kanaal 58 Full size.
3 -Frans Bal, 281/61 35 MHz, Full Size en Mini.
4- Hans Knippels, 75/80 35MHz, Full size en Mini[
5- Raymond Esveldt, 2,4GHz, Mini
6- Patrick Eenjes, 69/71/73 35MHz, Full-size
7- Jeroen van Bemmel, 2,4GHz, Full-size
8- Mario van Voorst, 2,4GHz, Mini
9- Dennis Meylink, 64,35MHz, Full-size

Laatst bewerkt:
Robert en ik vliegen dan in Emmen, mochten er mensen zijn die het te ver reizen is.. Aansluiten bij ons mag natuurlijk ook ;)

(met andere woorden, helaas niet aanwezig die dag. Ditmaal beter weer gewenst!)

Laatst bewerkt:
Komen er echt maar 8 man opdagen? Kom op, deze dag verdient meer belangstelling. Het lijkt zondag best een goed vliegbare dag te worden. Met een beetje pech in de middag een bui, verder lijkt lol me goed mogelijk.

vanmiddag vreselijk lekker gevlogen, t hield maar niet op.. dus dat moet morgen als een dolle omhoog gaan.. ik zou zeggen: iedereen komen!

Precies, wie maakt het 10, 11, 12, enz enz.
Geef je op, inschrijven verruimd naar 22.00 uur

Zondag perioden met zon 40% en nog steeds kans op een regen- of onweersbui 40%. De middagtemperatuur wordt ongeveer 26 graden en de wind is noordoost, zwak tot matig, rond kracht 3

Ziet er best redelijk uit.

Morgen gaat de DLG-meeting dan ook door.

En nu maar hopen dat de regen weg blijft.

Frans

Kanalen

Voor nu toegewezen kanalen

Vlieger Kanaal Band

Ruud de Vreugd - 2,4 GHz Mini
Raymond Esveldt - 2,4 GHz Mini
Jeroen van Bemmel - 2,4 GHz Full
Mario van Voorst - 2,4 GHz Mini
Frans Bal 281 35MHz Mini Full
Hans Knippels 75 35MHz Mini Full
Patrick Eenjes 69 35MHz Full
Dennis Meylink 64 35MHz Full
Frits de Vreugd 58 40MHz Full

Buurten? Meevliegen bedoel je. En als je wat later komt kan je nog steeds meevliegen hoor.

LEUK!!!!!!! was erg geslaagde dag... bedankt aan de organisatie en Vincent voor de fotos en video

Laatst bewerkt:
Back