Inschrijving DLG-Meeting gestart !!!!!

Beste DLG verslaafden,

De inschrijving voor de DLG-Meeting 2006 is gestart. In samenwerking met de Arnhemse luchtvaart club hebben we voor 11 juni een meeting georganiseerd.

Als je in het bezit bent van een DLG ( maximaal 1,50 M spanwijdte en ten hoogste 600 gram vlieggewicht) kun je meedoen.
Ben je niet in het bezit van een DLG maar wil je komen kijken dan ben je natuurlijk ook van harte welkom.
Jong, oud, ervaren of absolute beginner, het maakt niet uit iedereen is welkom. Omdat wij denken dat er heel wat Bugs rondvliegen in nederland hebben we hiervoor zelfs een aparte klasse gemaakt.

Kijk voor meer gegevens op www.f3k.nl en meld je aan.

flyerklein.jpg

Ik ga wel proberen er te komen, Jammer alleen dat het helemaal aan de andere kant van het land is!
Moet nog ff afwachten of ik een auto kan lenen.

Wat nu helemaal aan de ander kant van Nederland. We hebben juist deze lokatie gekozen omdat
1 we niets anders hadden / aangeboden kregen
2. Omdat het juist zo centraal in Nederland ligt.

We rekenen op een redelijke opkomst. Het zal vast wel mogelijk zijn met iemand uit de buurt mee te rijden.

das waar. noord/zuid is het wel het midden. Ik woon alleen in den haag... Tegen die tijd ga ik wel ff rondvragen wie er gaan uit de omgeving.
Voor nu wordt het idd maar ff flink doorbouwen en oefenen :D.

Ik zou graag willen komen, helaas ben ik niet in het bezit van een rijbewijs/auto dus ben ik op het Openbaar Vervoer aangewezen, helaas rijden er geen bussen naar het Rozendaalse veld zelf :( Mischien komt er iemand uit het oosten van het land waar ik eventueel mee mee kan rijden? Naya ik zal nog wel ff denken.. :roll:

Op www.f3k.nl staat een Deelnemerslijst, inclusief woonplaats. Het moet dan niet moeilijk zijn om iemand te vinden waar je mee mee kunt rijden.

We hoeven geen zwevers met 4 m spanwijdte te vervoeren, dat moet het probleem niet zijn.

Tot 11 juni!

Groeten, Leon

Volgende vraag:

Wat is het exacte adres (voor de TomTom) van het "vliegveld", evt. met GPS co-ordinaten (voor de GPS)
Want kan wel de "monnikensteeg, arnhem" vinden. Maar volgens mij is dat niet echt dit bij het veld.

Volgens mij ligt het in de buurt van Velp, bij Rozendaal om precies te zijn.
De michelinkaart kent Rozendaal wel. Dan ben je er niet ver vandaan.

Leon

Als je op routenet.nl zoekt naar "de brandtoren" in "rheden" dan wordt je naar de goede parkeerplaats gestuurd.

Beste allemaal.

Je hebt nog twee weken de tijd om je aan te melden. De organisatie is bezig de puntjes op de I te zetten en zojuist heb ik gehoord dat er misschien een verslag van deze dag in de FMT komt. Dus als je altijd al eens in dit blad heb willen staan.... :lol:

Het aantal aanmeldingen van Bug-vliegers blijft wat achter. Kom op Buggers, waar blijven jullie :wink:

ik moet eerst maar even aan het repareren gaan van mijn micro. gister een klein ongelukje gehad met een steen nu licht mijn complete romp in 2 stukken :cry:

:offtopic:

whohooo, moet lukken nou, het gaat eindelijk een beetje beter met school. Ook ontdekte ik dat ik toch niet op die maandag na de DLG-dag een tentamen heb. Moet lukken nu :D.

Heb net een mailtje gestuurd. Ik weet dus alleen nog niet in welke klasse het gaat worden. Waarschijnlijk zeker wel de miniDLG (1m). Hopelijk ook mijn Supergee....

Back