Inschrijving DLG-Meeting gestart !!!!!

er komen steeds mee deelnemers :D hoeveel deelnemers zijn er nu pap?

Theo zei:
Het aantal aanmeldingen van Bug-vliegers blijft wat achter. Kom op Buggers, waar blijven jullie :wink:

Helaas heb ik nog geen Bug, maar volgende keer wil ik wel mee kunnen doen!

Ik kom in iedergeval wel als toeschouwer!

Een bug of andere micro is snel gebouwd Maarten. In drie avonden moet dat lukken. En er zijn nog 3 week te gaan. :lol:

Maar toeschouwers zijn natuurlijk ook van harte welkom!!

Theo zei:
Een bug of andere micro is snel gebouwd Maarten. In drie avonden moet dat lukken. En er zijn nog 3 week te gaan. :lol:

Kijk maar eens wat ik hier gepost heb

Of moet er nog veel gebouwd worden?

Ik dacht wel klaar te zijn, maar wanneer ik zie wat er allemaal in elkaar gezet wordt 8) dan denk ik dat ik ook nog even aan het bouwen moet...... :roll:

het word nog druk! Toch zijn de meeste in de 1,5M klasse zo te zien. Maak ik misschien toch nog een heeeeeeeeeeel klein kansje in de microklasse. :lol:
Het weer begint al beter te worden. FF kijken wat de wind gaat doen, maar de zon wil in ieder geval wel volgens mij. 25 graden? 8)

Ik kan misschien met mijn ouders meerijden (die gaan daar dan vrienden opzoeken enzo), als ze niet gaan mag ik toch de auto lenen, wel een flink end rijden, maar dat mag de pret niet drukken :D.

Is iedereen verder op vakantie ofzo? tis zo stil hier bij de micro's....

De micro klasse is inderdaad rustig maar dat heeft 1 voordeel: je maakt nog een beetje kans 8)

tot volgende week

Ziet er goed uit!

Zondag word volgens mij wel een geslaagde vliegdag met mooi weer en hopelijk veel termiek! :D

Groeten Martijn

8) 8) 8)
Toch eens vragen wat de ALC met de volgende tekst bedoeld: " 11 juni is er een Demonstratie Discus Launched Gliders, "DLG meating" "

Gaan we DLG's eten of vetmesten o.i.d? Of zou het gewoon een stukje steenkolen engels zijn.

Hoe laat begint het zondag? Want ik zou graag voor de middag willen komen kijken. Om smidags te kunnen vliegen op mijn eigen club, want ik ben er niet aan toegekomen om zelf een bugje te maken.... :oops:

Teveel gevlogen deze week 8) (en de vorige), en van het weekend zal het ook wel niet meer lukken.

:offtopic:

Ik heb beslag weten te leggen op een aantal (5) oude koelkast pompen. Een ieder die er eentje wil hebben mag dat bij mij aangeven. Ze kosten niks (heb ze dan ook niet getest en hebben geen garantie) maar donaties zijn natuurlijk welkom.

Daarnaast heb ik nog een aantal SuperGee2 vleugelkernen, zal deze zondag meenemen en verkopen aan de liefhebber.

Ik heb beslag weten te leggen op een aantal (5) oude koelkast pompen. Een ieder die er eentje wil hebben mag dat bij mij aangeven. Ze kosten niks (heb ze dan ook niet getest en hebben geen garantie) maar donaties zijn natuurlijk welkom.

Daarnaast heb ik nog een aantal SuperGee2 vleugelkernen, zal deze zondag meenemen en verkopen aan de liefhebber.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
:banana:
Doe mij maar een koelkastpompie :D. Dan word de volgende set vleugels wel mooi :).
zie je zondag, Sietse

Back