Inschrijving geopend DLG dag Vlaardingen 2010

hangt nog even af ivm vervoer/auto
laat het nog weten. wil in ieder geval de tantalus af hebben voor de 18 delmenhorst maar 15e leek me dan beter ivm afstellen enzo

Mooi ik kan je dus toevoegen aan de deelnemers?

Frans

jups!
Robert Berends, Fullsize 2.4ghz
nu nog de tantalus afbouwen en invliegen :lol:

alvast een preview:
mylar.jpg

@ robert.... dat ziet er super leuk uit :) alleen had ik er meer rood dan blauw ingestoken, maar das ieder zijn smaak!

Robert,

Ziet er leuk uit met die kleurtjes, langs de Action geweest????
Haha
jij bent er ook langs geweest dus? enige kleuren die ze hadden bij ons dus die direct meegenomen allemaal. Ook lekkere goedkope acrylaatkit vom de vacuumzak mee af te dichten (1.09 per tube). tweede helft vanavond in de vacuumzak en daarna afbouwen

Deel 2 zit alweer in de zak dus als het goed is heb ik maandagochtend twee vleugelhelften liggen waarmee ik aan het werk kan

Laatst bewerkt:
@ robert... vanaf post 64 is bijna alles OFFtopic... incl je fotos... dus ik vind dat je niet veel recht van spreken hebt.
dat is ook weer mijn persoonlijke mening

@ robert... vanaf post 64 is bijna alles OFFtopic... incl je fotos... dus ik vind dat je niet veel recht van spreken hebt.
dat is ook weer mijn persoonlijke mening

Mijn inziens is het ONtopic omdat Robert deze kist speciaal voor de DLG dag in Vlaardingen heeft gebouwd.

P.s. Het topic is "Inschrijving geopend DLG dag VLAARDINGEN 2010" en NIET "Inschrijving geopend DLG dag VLAANDEREN 2010".

Bas

Laatst bewerkt:
het gaat er om dat ik gewoon zei dat ik hem leuk vond, en dat dan al snel als OFFtopic aanschouwd wordt, terwijl het gewoon over het toestel ging...

Tjonge, een discussie of iets :offtopic: is, da's pas :offtopic:.

Maar Didier, wat Robert bedoelde is dat niet jij :offtopic: was maar dat hij iets :offtopic: was gestart en de bloddy nerve had nog een :offtopic: reactie te plaatsen :hammer:.
Daarom zij hij, sorry. en ging weer :ontopic:

Snappie.

Franzzzz

ahzo, nja omdat ie mijn tekst kopieerde :)

dus om verder :ontopic: te gaan....

ik vrees dat ik niet aanwezig ga zijn...
mijn turbo gecrashed, en ik wacht nog steeds (waarschijnlijk nog 2weken) op mijn servo's en ontvanger van bij staufenbiel.
eerder zal mijn FLOW niet vliegen.

dus ik vrees dat er nog mirakels moeten gebeure eer dat ik een DLG vliegende heb :)

toch weer alle tegenslag.
ik had graag gekomen!

De lijst tot nu toe.

Aanmeldingen:

Mario------Mini -----------------------2.4GHz
Gerhard---Mini------------------------2.4GHz
Jaap-------Mini------------------------2.4GHz
Ruud------Mini------------------------2.4GHz
Hans------Full-size-------------------2.4GHz
Robert----Full-size------------------ 2.4GHz
Frits-------Full-size-------------------2.4GHz
Leon------Full-Size-------------------K82, 35MHz
Frans-----Mini en Full-size-----------K81, 35MHz en 2.4GHz
Dennis----Mini en Full-Size----------?????????

Misschien:
Sietse-------Mini en Full-size---------K78, 35MHz.
Alwin--------Mini en Full-Size---------35 Synth, 2.4GHz

Mocht iets niet kloppen, laat het dan even weten.
Frans

Back