Inschrijving Nijmegen (finale NK) gestart!

Robert,

Proficiat met je behaalde titel in het NK-jeugd.
Omdat voor de jeugd per wedstrijd de best behaalde score telt, in welke klasse dan ook is deze stand zeker. Zowel Rob als jij hebben de beste score in de mini's behaald.
Voor de F3K zal het nog wat veranderen. Zoals Loet al vermeld heeft is er een mogelijke fout in de score geslopen. Ondanks dat het niet een officieel protest is heb ik toch gemeend dit voorval aan de dagjury voor te leggen. Ik heb van nog niet iedereen een reactie gehad en wacht daar even op.

Dan hier de juiste uitslag van de F3K.
Peter moet zijn chocolade aan Alex geven.

nijmegenf3ka.jpg

Loet

Die kans kan ik niet uitsluiten....

Koop wel nieuwe voor Alex...

Trouwens nog gefeliciteerd met de 3e plek.

Laatst bewerkt:
Het blijft lastig al die cijfertjes. Ik heb vandaag wel erg veel excelsheets gezien. :pc: Momenteel is er een snelle upload gedaan op de site en daar zijn de volledige standen te vinden

Ik heb de standen verwerkt in het NK en kan feliciteren in de F3K klasse
1 Bas
2 Alex
3 Peter

Bij de Mini's
1 Loet
2 Frans
3 Bart

Bij de jeugd
1 Robert
2 Rob
3 Niels

In de F3K klasse zijn Loet en Goswijn op exact gelijk aantal punten geeindigd. In dat geval telt de schrap mee. Goswijn heeft een betere schrap en staat daarom boven Loet.

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor wederom een fantastisch F3K jaar!

alle winnaars gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
Helaas is mijn eerste wedstrijd bij de mini's ondanks dat het droog was toch(door techn problemen) in het water gevallen. Ik hoop volgend jaar van de partij te zijn. Voorlopig heel de winter om te kunnen bouwen.

groeten

Die kans kan ik niet uitsluiten....

Koop wel nieuwe voor Alex...

Trouwens nog gefeliciteerd met de 3e plek.

Laat die chocola maar zitten. En nog bedankt.
Hoorde van Loet dat hij een plaatsje zou gaan stijgen door deze fout maar hij is nu een plaatsje gezakt. Valt weer mee voor jou.

Laatst bewerkt:
Erik en iedereen van de organisatie bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd. Er wordt wel eens vergeten hoeveel vrije tijd daar in gaat zitten.

Loet gefeliciteerd met het behalen van de tweede plek op deze wedstrijd. IJzersterk gevlogen en ik denk dat deze wedstrijd dit jaar je beste was op nederlandse bodem (kan dit te maken hebben met dat je de laatste wedstrijd niet met de mini’s mee vloog???).

De strijd tussen Loet, Goswijn en Peter om de derde plek in het nederlands kampioenschap was erg spannend met als winnaar Peter. Peter gefeliciteerd met het opeisen van de derde plek!! Wel vervelend dat je de chocola van Alex hebt moeten opeten maar er zijn ergere dingen.

Voor de eerste twee plekken in het nederlands kampioenschap zaten de scores van Alex en mij erg dicht bij elkaar. Alex, helaas voor jou wint met dit spelletje niet altijd de beste. Ik denk dat ik vooral geluk heb gehad dat het 4 van de 5 wedstrijden mijn weertype was, bij andere weersomstandigheden was je samen met een handvol anderen over me heengewalst!! Ik kan me niet voorstellen dat iemand van jou niveau tevreden is met de derde plek op deze wedstrijd en de tweede plek op het NK dus denk dat felicitaties niet op z’n plaats zijn. Wel wil ik je feliciteren met het behaalde overall resultaat dit jaar met als hoogtepunten Munchen en Delmenhorst. In mij ogen heb je laten zien dat je bij alle weersomstandigheden met de absolute wereldtop meekomt!!! En natuurlijk ook gefeliciteerd met het 1,2,3-tje van je Twister op het NK.

Verder iedereen gefeliciteerd die tevreden is met zijn resultaten en voor wie er niet tevreden over is laat dit een motivatie zijn om volgend jaar nog extra z’n best te doen!

Bas

Laatst bewerkt:
Eigenlijk ben ik best tevreden over afgelopen jaar. Met name de buitenlandse wedstrijden heb ik goed gevlogen. Waar ik minder tevreden over ben zijn de laatste 2 wedstrijden in het NK. Ik denk dat met name veld kennis hier van de oorzaak is. Afgelopen Zaterdag waren we redelijk laat op het veld waardoor ik maar 3 of 4 proefstartjes heb kunnen maken. Daarbij brak ook nog eens mijn werpstift los die het hele seizoen probleemloos op zijn plaats heeft gezeten. Daardoor verloor ik vooral in het begin van de wedstrijd te veel punten die ik niet meer recht heb kunnen zetten. Ditzelfde gebeurde mij ook in Zwalmen en in Winterswijk. Het vliegen op turbulente veldjes met veel kleine belletjes is iets wat ik hier bij mij thuis nooit kan oefenen. Dat vraagt altijd wat aanpassingen aan afstelling en techniek. Ik moet eigenlijk eens wat vaker op de hei vliegen.
Over jou heen walsen zal niet zo snel gebeuren. Ik denk dat je de titel echt verdient hebt . Ik sta af en toe nog steeds verbaast te kijken hoe jij op lage hoogtes er nog minuten bij loopt te pielen waar ik op dat soort hoogtes eigenlijk de moet al heb opgegeven. Ik denk dat jouw vliegstijl heel anders als die van mij is maar zeker niet minder. Zelf probeer ik zo hoog mogelijk te starten, niet te licht te vliegen en zo snel mogelijk een bel te pakken liefst op goede hoogte. Daarbij is mijn starthoogte een niet te onderschatten voordeel. Bij jou zie ik vaak dat je vrij snel al laag zit maar keer op keer toch weer blijft plakken en elk vlaagje stijgen weet uit te draaien waardoor je toch weer vol vliegt. Kort om een wel verdiende titel. Komende winter maar eens een paar keer samen vliegen op de hei.

Bas, Loet en Robert gefeliciteerd.

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten! Veel geluk gehad met het weer zaterdag. loop van de middag was het hier 50 knopen wind ongeveer...

mijn gecrashde alex-rompje zit nu vol met extra carbon en heb ook gelijk mijn nieuwe malletjes voor een nieuwe mini gevuld met carbon. ff een testrompje maken. Misschien dat de wintercompetitie wat word :)

Alex, je verwoord het mooi idd. Ik snapte vaak niet hoe Bas (en andere) zo laag nog van zo ver weg terug konden komen en ik snapte vaak ook niet hoe Jij, Loet (en andere) zo hoog konden gooien...
maar goed. wat niet is kan nog komen...
Volgende mini wordt in ieder geval weer iets anders dan anderen...

Yep!!

Garderen of Havelte? Misschien nog andere veldopties om turbulent vliegen te kunnen leren? Kunnen we de truc misschien wel een beetje afkijken van Bas...

Viel me op dat het op grotere hoogte in Nijmegen nog redelijk controleerbaar was, terwijl het soms onder de 5 meter hoogte echt "RUIG" was, waarschijnlijk door de bomen opwinds?

Peter

nijmegen vond ik een best wel turbulent veldje, vooral met de mini's was het goed te merken, die konden zo ineens op de kant liggen en vlak boven de grond moest je er dan snel bij zijn om geen buitenlanding te maken. dat wrdt voor mij ook veel oefenen deze winter en volgend jaar en vol tegen aan

Altijd als ik onderstaande foto zie zit ik met een glimlach achter m'n laptop. Is alweer bijna twee jaar geleden. Stond toen nog te vliegen met de Turbo. Loet was aan het oefenen met de Longshot en probeerde zijn combat reflexen af te leren. Alex had zijn eerste twisters bij zich. Goh, waarom stond hij ook alweer niet op de foto :rolleyes:
Het was een geweldige dag waar ik met enorm veel plezier aan terug denk.
Garderen............Jazeker!!!!!

dsc01320rb1.jpg

Back