Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja Loet ik ga nog eens zoeken........
moet ik hier nog op ingaan? :lol:Robert,
Neem ook even schone sokken mee. Hoeven we op de terugweg niet met open ramen te rijden
Allen,
De kans bestaat dat als de wedstrijd morgen doorgaat er vanwege de weersomstandigheden geen 5 rondes gevlogen kunnen worden. Het regelement (zie tekst hieronder) geeft aan dat de jurie kan beslissen dat de wedstrijd uit minder dan 5 rondes bestaat. Voor een betrouwbare uitslag lijkt het mij dat een wedstrijd zeker niet uit 1, 2 of 3 rondes moet bestaan. Om discussies achteraf te voorkomen lijkt het me verstandig om van te voren te beslissen bij hoeveel rondes de wedstrijd geldig verklaard wordt.
Bas
5.K.1. General
This event is a multitasking contest where RC gliders must be hand-launched and accomplish specific tasks. In principle the contest should consist of at least five rounds. The organiser may announce more rounds to be flown before the start of the contest. In certain situations (for example bad weather conditions) the jury may decide that fewer rounds than initially announced will be flown. In these cases, the number of rounds may be fewer than five and all the rounds shall be considered as the final result.
"In certain situations (for example bad weather conditions) the jury may decide that fewer rounds than initially announced will be flown" zou je kunnen intepreteren dat de jurie niet akkoord gaat met deze beslissing waardoor de wedstrijd niet voltooid kan worden met als gevolg een ongeldige wedstrijd.
Voor volgend jaar, inderdaad het kwalificatiejaar voor het EK, moeten we de regels duidelijker maken.