Inschrijvingen Werkschependag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook van mijnentwege veel vaarplezier toegewenst en ja, ook ik verwacht wel een verslagje met héééééééééél vééééééééééééél foto's. Ok Roel?

Indien dit evenement volgend jaar wordt herhaald dan kom ik heel zeker!! Moeder de vrouw heeft me nu al beloofd dat ze dan heel lief verlof zal vragen aan haar baas, vadertje Staat (ik loop al de gehele week met een pruillip rond en daar kan ze niet tegen. hahaha :wink: ).

Groetjes,

Droopy

Inschrijving werkschependag

@Kor,

hou alsjeblieft op met lief kijken: 1x Turbo-tomaat (VW Caddy....of VW KADI) is inclusief chauf beschikbaar voor't halen van de lupa's....

Jos.

Hoi Allemaal,

Ligt het aan mij, of vallen er steeds meer deelnemers af :( :cry: . Halen we die 30 man nog wel?

Maar goed, mijn Amsterdam ligt nu nog even in het bad te dobberen, maar is helemaal klaar voor morgen. Ik heb haar gelukkig vaarklaar kunnen krijgen en ook de verlichting en blusmonitoren werken. Qua afwerking is ze nog niet helemaal af, maar zolang ze morgen maar vaart vind ik alles best 8) .

Helaas heb is pasgeleden toch een pomp gesloopt. Nou ja, niet gesloopt, maar de pomp doet het niet meer zoals het hoort. Dus onthoud, de linker blusmonitor werkt niet helemaal lekker :twisted: .

Groetjes en tot morgen, Danny.

beter laat dan nooit ik ben er morgen ook en probeer de zon mee te nemen :D :D :D

groeten berry..................

Kijk nu al uit naar de foto's :music: :wink:

Veel plezier morgen, enneh Roel en al die andere sleepbootkapitein's; niet teveel onschuldige toeschouwers nat spuiten he :P

nou, heb vanavond kaartlezertje te leen gekregen van ruud...1 probleem. ik kan 4 soorten kaarten lezen:

ms
cf (compact flash)
sd
sm

Als er iemand is die een 6 in 1 of meer heeft+installatie cd dan houd ik me aanbevolen. ik kan namelijk nu dus de kaarten van pa (xd) niet lezen. Zo niet, jammer dan, maakt niet uit verder. we zien het wel.

mensen, tot morgen

nog...11.30...uurtjes

hallo

ben juist terug van me werk

zie dat het daar heel goed is georganiseerd met die frietboer
voor mijn een grote friet met remia mayo en drie kipkorn's
dit alles zonder zout

en kor wij brengen zowiezo drie laptops mee met de bijbehorende kabels en kaartlezers

sportieve groeten raf

Ik hoop dat ik vannacht kan slapen. :P :P :P
Maar moet morgen eerst naar de plaatselijke tuin spullen boer om een paar japanse vissen voor de vijver te halen. :D :D
Sinds we maar een automobiel hebben zal het eerst een toertje door de polder worden Swiifterbant--Dronten--Swifterbant--Biddinghuizen.
Ondertussen realiseer me dat ik met dit bericht, de 100 heb berijkt, nu nog in leeftijd zien te halen.

Hee jongens heel veel plezier morgen!!! Ik ga heel hard aan jullie denken, en als ik een gaatje vindt kom ik even kijken!

Jan

Danny Bimmel zei:
Helaas heb is pasgeleden toch een pomp gesloopt. Nou ja, niet gesloopt, maar de pomp doet het niet meer zoals het hoort. Dus onthoud, de linker blusmonitor werkt niet helemaal lekker :twisted: .

Groetjes en tot morgen, Danny.

Jaja en van daar moeten we intrappen??? :) :) :) :) :)

nog 9 uurtjes (en nee ik ben niet vroeg opgestaan laat op bed)
ik heb toch besloten om mijn sleepboot mee te nemen
nog lang niet klaar en ziet er niet zo mooi uit en heeft nog maar een keertje gevaren
maar als er iets mis gaat genoeg andere boten om te bergen
dus toch weer een boot erbij

tot morgen/vandaag

groeten Gerjan

Voor wie dit nog leest,

Ben verhinderd daar mijn portemonee bij een van mijn kennissen is blijven liggen :-( en niet weet wie hem voor mij heeft meegenomen. Als ik hem heb kom ik alsnog. anders ben ik genoodzaakt volgende keer te komen.

Groeten Rempie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa het zit er weer op :P

Mening een heeft aan de einde van de middag toch nog kans gezien om zijn kop te verbranden :roll:

Het was me een waar genoegen dames en heren!

Ehmmm, de laatste ging weg om 17:15 ongeveer. Wij zelf waren om 17:45 klaar met alles opruimen ;-)

Organisator bedankt voor alle goede zorgen inclusief de zware taak om het weer zo mooi te houden.
Truus en ik hebben een lekkere dag gehad.
Ik kijk uit naar de Foto's die kor verzameld heeft.
Ook hoorde ik hier en daar spreken over volgend jaar weer hier lekker stekkie.
Maar ja dat weten wij al 20 jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back