Alhoewel wel een beetje overbodig natuurlijk als je al een Inside hebt. .. Wel heerlijk ongecompliceerd met alleen hoogte en richting. ..prima floater ook hoor!
Hallo Kees,
Ja, ik ben er ook wel blij mee. Hij deed het zaterdag weer lekker.
De eerste keer dat ik er mee vloog dacht ik eigenlijk dat hij stuk was.....hij wilde niet naar beneden

Ik ben er ook van overtuigd dat het in dit draadje zal gonzen zodra er een mooie dag is geweest met weinig wind en goede condities.
Inside of Introduktion, het vliegt m.i. allebei gewoon uitmuntend.
Maar ik heb zoals ik vertelde zitten twijfelen of ik er geen Inside vleugels bij zou kopen.
Het beetje extra gewicht dat het meebrengt aan extra servo's e.d. kan weinig kwaad, de mijne weegt 920 gram en met 4 extra servo's e.d. zit je nog maar net over de kilo.
Het is niet altijd windstil in NL en dan heeft dat n.a.w. ook zijn voordelen.
Dit zou voor mij overigens de enige denkbare reden zijn om de Inside vleugels erbij te kopen, voor de dagen met wat meer wind.
Verder draait hij ook gewoon rondjes op een stuiver als het moet.
En eigenlijk zoals bij Justus geef ik die 135 euro welke Hoellein vraagt voor een Inside vleugelset liever uit aan een AndREas van 134,90 euro.
Op mijn beurt heb ik me zaterdag ook weer zitten vergapen aan het carbon F5J geweld van Henk en Arno.

Ook gezien wat er met zo'n CFK kist mis kan gaan als ze elkaar raken in de lucht en ervaren wat er kan gebeuren als je rustig float over het veld terwijl er net iemand een DLG naar boven slingert.
Het gaat allemaal maar langzaam tegen de wind in dus de DLG zou er dwars doorheen zijn gegaan als Adrie niet tijdig had weggestuurd
Gr.
Paul