Inspira F3J in hout - tekeningen vrij te downloaden

Mag ik......

zo vrij zijn ook een tekening te "bestellen?"
Afdrukken etc. lukt mij ook niet.
PBtje is erg welkom!
Dank alvast!

Oei, dit gaat uit de hand lopen.
Ik heb nu al 4 gegadigden.
2 tekeningen a 2,5m x 2 afdrukken x 4+1 (mijzelf) = 50 meter tekening

Peter Verhulst
Willem P
PL119
Return

Zijn er nog meer gegadigden?

inspira

ik ga Piet G. ook even berichten. Heeft eveneens grote interesse.

groet
p

Best JJ de bom

Ook ik vind dit een mooi vliegtuig om te gaan bouwen.Als je ook een afdruk voor mij wil maken. Dan zou ik daar heel blij van zijn. Uiteraard betaal ik de kosten wel.
Groetjes Patri

Heeft iemand al eens goed naar de vleugelribben gekeken? Ik vindt het profiel zo hoekig?

Ik heb de dwg bekeken omdat ik daar eventueel de onderdelen vanaf zou kunnen frezen.
(evt ook voor anderen) maar dan moet ik wel zeken wete dat e.e.a. goed is.

GrWinfried

Heeft iemand al eens goed naar de vleugelribben gekeken? Ik vindt het profiel zo hoekig?

Ik heb de dwg bekeken omdat ik daar eventueel de onderdelen vanaf zou kunnen frezen.
(evt ook voor anderen) maar dan moet ik wel zeken wete dat e.e.a. goed is.

GrWinfried

Wil je ook frezen voor de andere bouwers?
Als we in 1 keer gaan frezen, dan zouden we wellicht aan 1 afdruk genoeg hebben? Laat maar horen.

GrWinfried

Zie mijn eerdere mail :)
Volgens mij (maar wie ben ik :neutral: ) is het profiel voor huis, tuin en keuken gebruik helemaal niet verkeerd. Er zijn weliswaar betere maar dan moet je een F3J brilletje opzetten :cool:
De constructie is meer een issue omdat het model ontworpen lijkt te zijn als een helling/thermiekvlieger. Rustig aan dus lijkt mij zo en lieren net zoals de egeltjes .........

Ik kan me zo voorstellen dat je ook geen F3J doellandingen gaat maken met zo'n kist. Het lijkt me dan ook een thermiek zwever met het uiterlijk van een F3J. Of sla ik de balsa plank nu helemaal mis?:confused:

Ik heb nog ff verder gekeken naar de tekening, nu ik deze in autocad heb geopend lijkt deze wel bruikbaar en is het hoekige uit het profiel verdwenen en is e.e.a. mooi vloeiend.

Als de tekening verder geen verrassingen bevat zoals dubbele lijnen en niet aansluitende lijn delen, dan zal ik een freestestje doen.

Voorlopig concentreer ik me even op de vleugel ribben.

;-)

Wat,bedoel je precies ?
Dat hij de plank misslaat, of dat hij het correct heeft, dat het een thermiekzwever met het uiterlijk van een F3J is ??

Back