Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie staan:
Entryform Wintercup F3K 2012
Is dat waar je online kan inschrijven?
hey Loet,
klik eens op de knop vernieuwen (F5)![]()
ik heb geen probleem gehad , heb zelfs op 26/06/12 om 5 uur een bevestegings mail gekregen
gr peter
ik heb geen probleem gehad , heb zelfs op 26/06/12 om 5 uur een bevestegings mail gekregen
gr peter
Ik heb ook geen probleem gehad maar wilde weten of ik me voor het juiste evenement in zou schrijven. . Een kwestie van lezen waar je je voor aanmeldt en niet klakkeloos een formuliertje invullen.
@ Bas: krijg de hik![]()
blijkbaar is niet iedereen zo handig met computers![]()
Helaas ben ik dan op vakantie....was graag meegegaan!Succes daar!
Vakantie verzetten=boze vriendin=geen eten en zelf de was doen voor minstens 3 maanden...En de zolder inleveren.
Ik zal er eens over na gaan denken![]()
Next year yves,next year. en het is nog altijd ''speciale schilder", vrij vertaald, uiteraard.Niks om lang over na te denken schilder. Nieuwe vriendin en alles is kosher.
Hierbij een tip : fifty ways to leave your lover :[URL="Simon - 50 Ways to Leave Your Lover + lyrics - YouTube[/URL]
Slip out the back Jack, make a new plan Stan, just hop on the bus Gus, don't need to discuss much, just drop of the key Lee and get yourself free,
Yves
Next year yves,next year. en het is nog altijd ''speciale schilder", vrij vertaald, uiteraard.![]()
Helaas overstijgt het IQ van mijn vriendin dat van mij... u raadt het al; deze tactiek had ze inmiddels allang toegepast via slinkse wegen...Nee, jongens, ik zit er echt aan vast.volgend jaar heb je mss al het loodje gelegd?! stel niet uit wat je morgen ook kan doen.... (of 25/08 )
je moet doen zoals ik.... in het begin van het jaar krijgen wij belgen de VML kalender...
een kalender waar alle belgische shows, wedstrijden, fly-inn's etc op staan.... dan ga ik met een marker over de kalender en duid alles aan wat ik wil doen....
als ik dit gedaan heb zoek ik zorgvuldig naar een plekje in het drukke schema, waarin ik op vakantie kan gaan.... en dan plan ik deze... zo heb ik nooit voor wat jij nu voor hebt![]()