Inter F3K MACH 25-08-2012

hey Loet,
klik eens op de knop vernieuwen (F5) :-)

@ Kristof, allez , vooruit dan ben je zeker als eerste ingeschreven voor de wintercup. Nu nog eens voor de inter inschrijven.:)

hey Loet,
klik eens op de knop vernieuwen (F5) :-)

Heb ik meerdere keren gedaan maar nog steeds onderstaand plaatje. Misschien heb ik nog niet the Latest News....

winter.jpg

ik heb geen probleem gehad , heb zelfs op 26/06/12 om 5 uur een bevestegings mail gekregen

gr peter

Ik heb ook geen probleem gehad maar wilde weten of ik me voor het juiste evenement in zou schrijven. . Een kwestie van lezen waar je je voor aanmeldt en niet klakkeloos een formuliertje invullen.

@ Bas: krijg de hik :D

HIK, STADSSCHOENEN, LOW FLYING en DUVELS

Ik heb ook geen probleem gehad maar wilde weten of ik me voor het juiste evenement in zou schrijven. . Een kwestie van lezen waar je je voor aanmeldt en niet klakkeloos een formuliertje invullen.

@ Bas: krijg de hik :D

Ja Bas, Loet heeft gelijk : de Hik is wat je nodig hebt in harmonie met jouw stadsschoenen.
Sorry, maar lager dan dit kan ik niet meer vliegen :cool: - alhoewel : ik hoop dat Loet intussen leert lezen :rolleyes:
Allen naar Herentals bij Rik Van Looy - vader van de Vlaamse F3K scène - zet de Duvels alvast klaar beste Rudy, en stuur de rekening naar Helle zoals gewoonlijk.

Yves

Ook weer ingeschreven dit jaar. We moeten idd loet een beetje competitie geven. Iedereen inschrijven! Altijd bere gezellig, lekker weer en gezellig kamperen op t veld en natuurlijk lekker dlg-en met onze vriendelijke zuiderburen....
Dennis en Daniel

Helaas ben ik dan op vakantie....was graag meegegaan!Succes daar!

vakantie verzetten! zo simpel als wat ;)

ps, ik ga me ook maar eens inschrijven :) zouden er genoeg mensen zijn voor een mini klasse? of doet mag daar niet aan mee?
mss zo in de avond een paar rondjes all up, last down?

Vakantie verzetten=boze vriendin=geen eten en zelf de was doen voor minstens 3 maanden...En de zolder inleveren.

Ik zal er eens over na gaan denken;)

Niks om lang over na te denken schilder. Nieuwe vriendin en alles is kosher.
Hierbij een tip : fifty ways to leave your lover :[URL="
Simon - 50 Ways to Leave Your Lover + lyrics - YouTube[/URL]

Slip out the back Jack, make a new plan Stan, just hop on the bus Gus, don't need to discuss much, just drop of the key Lee and get yourself free,

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
The F.c.i.g International

Dag Idur Snekeil,

Zopas ingeschreven voor de Rik Van Looy F3K wedstrijd. Heb je de Duvels al besteld ?

Heb net een paar nieuwe stadschoenen bestel in geval Bas ook meedoet :banana:

Ben overigens in topvorm : 36°C in Lyon, dus een paar kilootjes afgevallen.

Plus een paar nieuwe vriendinnetjes om het hartritme op ~55 te houden (met dank aan Tom B. voor alle chemische hulpmiddelen).

Keep on rocking : just in case you forget what Rock and Roll is all about : Adq6CrkiyZ0[/media] Times - The Easybeats - YouTube

Enjoy the weekend,

Yves
OVVS

Niks om lang over na te denken schilder. Nieuwe vriendin en alles is kosher.
Hierbij een tip : fifty ways to leave your lover :[URL="
Simon - 50 Ways to Leave Your Lover + lyrics - YouTube[/URL]

Slip out the back Jack, make a new plan Stan, just hop on the bus Gus, don't need to discuss much, just drop of the key Lee and get yourself free,

Yves
Next year yves,next year. en het is nog altijd ''speciale schilder", vrij vertaald, uiteraard.;)

Next year yves,next year. en het is nog altijd ''speciale schilder", vrij vertaald, uiteraard.;)

volgend jaar heb je mss al het loodje gelegd?! stel niet uit wat je morgen ook kan doen.... (of 25/08 )

je moet doen zoals ik.... in het begin van het jaar krijgen wij belgen de VML kalender...
een kalender waar alle belgische shows, wedstrijden, fly-inn's etc op staan.... dan ga ik met een marker over de kalender en duid alles aan wat ik wil doen....

als ik dit gedaan heb zoek ik zorgvuldig naar een plekje in het drukke schema, waarin ik op vakantie kan gaan.... en dan plan ik deze... zo heb ik nooit voor wat jij nu voor hebt ;)

volgend jaar heb je mss al het loodje gelegd?! stel niet uit wat je morgen ook kan doen.... (of 25/08 )

je moet doen zoals ik.... in het begin van het jaar krijgen wij belgen de VML kalender...
een kalender waar alle belgische shows, wedstrijden, fly-inn's etc op staan.... dan ga ik met een marker over de kalender en duid alles aan wat ik wil doen....

als ik dit gedaan heb zoek ik zorgvuldig naar een plekje in het drukke schema, waarin ik op vakantie kan gaan.... en dan plan ik deze... zo heb ik nooit voor wat jij nu voor hebt ;)
Helaas overstijgt het IQ van mijn vriendin dat van mij... u raadt het al; deze tactiek had ze inmiddels allang toegepast via slinkse wegen...Nee, jongens, ik zit er echt aan vast.
@Yves, Helaas kon ik niet voorkomen dat mijn vriendin een aantal flarden van uw voorstel(om haar te dumpen..) toch nog kon lezen.....Excuses voor deze onnauwkeurige omgang mijnerzijds met deze kostbare en belangrijke informatie voor het beoefenen van onze hobby..Dit heeft tot mijn spijt de consequentie dat ik niet kan garanderen dat ze uw Porsche geheel kras en deuk vrij zal laten bij een eventuele confrontatie. In ogenschouw nemend dat ze echt een ongeloofelijke pesthekel heeft aan Porsches kan ik eigenlijk wel een krasje garanderen.Ze is meer van de Bentley's en Maybach's.......Een 747 maakt okk wel indruk op haar, maar die kan ze niet voor de deur parkeren;)

Back