F fireforx309 Guest 30 aug 2012 #101 specialpainter.nl zei: En nu ga ik als de sodemieters mijn dlg's klaarmaken voor Brande! Veel vliegplezier en tot ziens. Klik om te vergroten... moeten we een twister verwachten met variabele koorde, en herlegbaar zwaartepunt?
specialpainter.nl zei: En nu ga ik als de sodemieters mijn dlg's klaarmaken voor Brande! Veel vliegplezier en tot ziens. Klik om te vergroten... moeten we een twister verwachten met variabele koorde, en herlegbaar zwaartepunt?
S specialpainter.nl 30 aug 2012 #102 fireforx309 zei: moeten we een twister verwachten met variabele koorde, en herlegbaar zwaartepunt? Klik om te vergroten... Ehh, in Brande bedoel je? daar ga ik met de vlamtalus vliegen en mn twister is de back-up...
fireforx309 zei: moeten we een twister verwachten met variabele koorde, en herlegbaar zwaartepunt? Klik om te vergroten... Ehh, in Brande bedoel je? daar ga ik met de vlamtalus vliegen en mn twister is de back-up...
Domi Jacobs 30 aug 2012 #103 Hallo, Ik wens jullie allemaal veel plezier en natuurlijk succes in Brande