Interessante links voor de schaalbouwer

Hoi Jan,

Leuke link, interesse in een kitje. :lol:
Als er mensen interesse zouden hebben stuur me even een PM dan wil ik er wel een paar frezen.

Tot hoors
Tom

Het alternatief voor de standaard ontvangerschakelaar! :idea:

Smart Switch

Ik heb er net 2 binnen gekregen. :P Perfect, geen versleten contacten meer.

Teus.

Het is wel geen link maar wel leuk.

oops.jpg

Han.

Voor iedereen die een Piper j3 cub heeft, aan het bouwen is of wil gaan bouwen of geinterresserd is in dit prachtige vliegtuigje. Hier een mooie site met veel foto's, veel details enz.

www.j3-cub.com
Als je met rechts met Photo Gallery preview en dan vervolgens telkens links op Randoms Image klikt krijg je een andere fotoserie.

Een andere sitie;
www.geocities.com/cubmanky/

(Bij)Gloei automaat voor 4 takt, 2 takt, boxer en stermotor enz.

Bij problemen met een viertakt en e.v.t. tweetakt op zijn kop, of gewoon als extra zekerheid en het gemakkelijk starten zonder je plug te hoeven aansluiten op externe batterij. Dan is deze gloeiautomaat perfect. Voor gebruik met 2 of 3 cel NiMh of 1 lipo.

Hij gloeit niet continue maar gereguleerd en naar behoefte, lees het eens door op de website, wel ff zoeken het staat niet allemaal logisch:

Gloeiautomaat voor 2 en 4 takt

heb hier hele goede berichten van uit de praktijk.

GLOW4LP_EN.jpg

Teus

Hierbij een waardevolle link met kleurentabellen van de KLu en MLD. Een groot deel komt uit het boek Camouflage en Kentekens van J.H.N. Greuter, ISBN 90 73304 57 1 dat niet meer verkrijgbaar is, maar ook recente wijzigingen worden vermeld.

En nog een aardige link:Dutch-profile

dat is een focke wulf van jagdverband 44 geworden, maar eerlijk gezegd vond ik de chimpansee leuker... deze is zo klein....

hier een site met spullen voor de schaalbouwer, veel producten zijn wel heel erg goedkoop ( skyshark stuka, op de hoofdsite 289 dollar, hier 189...) dus ik weet niet of deze winkel wel betrouwbaar is....

ik ben in ieder geval van plan om de spinner voor mijn fw hier te bestellen 8)

http://www.scalercmodels.com/index.html

Danny Mulders zei:
dat is een focke wulf van jagdverband 44 geworden, maar eerlijk gezegd vond ik de chimpansee leuker... deze is zo klein....

Die bemanningen van die B17 machines hadden ook liever chimpansees gezien denk ik. :D

Back