Interessante links voor de schaalbouwer

Je zou wel deze foto's mooi kunnen gebruiken voor de schaaldetails zoals de nageltjes die gebruikt zijn geworden , hoe de beplating is bevestigt,hoe het landingsgestel in elkaar zit en dergelijke maar dan moet het wel één van deze vliegmachines zijn!

Mvgr Hans

Dat vond ik dus ook, en voor mij helemaal met mijn Albatros in aan bouw :-)

April10Alb4.jpg

Hi Guys new to this site, happen to land on it by sheer accident, so I thought perhaps you may be able to help.
I am in the process of building a Brian Taylor 69" MK XIV Spitfire and I am in need of a set of exhaust stacks and roundels of the Dutch airforce type.
Finishing this model in the colours of H 25 MK 732.
Hopefully you can help me with that.
No problem answering in Dutch as I left Holland some 40 years ago, but don't ask me to write in dutch as that would be double dutch.
Kind Regards Paul
Reefton
New Zealand

Hi not sure how to upload foto's on this site so just having a little play, bear with me please.

Wingnut Wings

Goed zoeken en je vind een schat aan detail foto,s van oa;

DH.9a 'NINAK'
Albatros D.V
Hansa-Brandenburg W.29
Sopwith Pup RFC
Albatros D.Va
Sopwith Pup RNAS
Junkers J.1 ( wat een lelijk toestel )
LVG C.VI
SE.5a 'Hisso'
Bristol F.2b Fighter

Ongekende mooie schaal 1/32 bouwdozen
Uiteraard een Albatros bestel :-)

Mooi systeem zo,n 360 Graden foto, kan je alles eens op je gemak bekijken en in zoemen, zou vaker moeten worden gedaan.

En vreselijk goede kwaliteit beelden!

Zo te zien is het een B-, of C-conversie met hoge achterkant.
Edit: ik zie het al, een P-51C, serienummer 26199. Handig zo'n HD opname!

(overigens: dit moeten ze in 2 of meer keer opnemen, want je ziet nergens een statief of schaduwen van de camera.)

Laatst bewerkt:
Voor de historische bouwers: ETHBIB.Bildarchiv

Veel mooie oude foto`s, ook van cockpits en interieurs en zelfs een foto van een Gloster Bamel:

ETHBIB.Bildarchiv_Ans_05338-02-133-AL-FL_91044.jpg

Die vind je verder nergens op `t internet ;)

Grt, Ram6

Laatst bewerkt:
Back