Interessante links voor de schaalbouwer

Voor de zelfbouwer mooie instrumenten.

Compleet te koop, maar ook te downloaden en zelf te printen :D

Aerocockpit

De "Kits" zien er ook goed uit en betaalbaar.

kits-big.gif

hoi Gerard,

het was niet bedoeld als reclame, maar zoals vele links hier !!, een tip voor andere modelbouwers!! Want ik ken de winkel of internetwinkel helemaal niet persoonlijk.

groetjes,
Jan

hoi Gerard,

het was niet bedoeld als reclame, maar zoals vele links hier !!, een tip voor andere modelbouwers!!

Daar moet ik Jan gelijk in geven, als alle commerciële links verwijdert worden kan dit hele draadje dicht en ik denk misschien wel 50% van de draadjes op dit forum.

Je kan dan niemand meer een link geven :confused:

P.s.

Waarom houden jullie de HK draadjes wel open? Als je een lijn trekt trek hem dan recht!

En toch zeg ik ja,
Als schaal bouwer wil het zo dicht mogelijk bij de waarheid hebben.
De foto,s geven een perfecte voorbeeld aan hoe "oude" toestellen er uitzien na jaren weersinvloeden.
En dat heb je weer nodig als je gaat Weatheren.

Weersinvloeden bij jarenlang stil staan onder de blote hemel zien er volgens mij anders uit dan weersinvloeden bij jarenlang actieve dienst. Als je je model zo weathered moet je 'm op een rustig hoekje van het veld zetten en er niet mee vliegen om schaal te zijn. ;)

Weersinvloeden bij jarenlang stil staan onder de blote hemel zien er volgens mij anders uit dan weersinvloeden bij jarenlang actieve dienst. Als je je model zo weathered moet je 'm op een rustig hoekje van het veld zetten en er niet mee vliegen om schaal te zijn. ;)

Daar heb jij een punt, maar het blijven mooie foto,s :-)

Back