Interessante links voor de schaalbouwer

Jan

1 . Klik op de link
2 . klik daarna op balk 4 dat is voor WW1
3 . Balk 5 voor WW2 etcetc.
4 . Heb je voor balk 4 gekozen dan klik op het type dat je zou willen downloaden.
5 . Bijv B.E.2, 2a & 2b - Profile Publications 133
6 . De pagina opent en onderop staan een witte balk met groene letter met een html code.
7 . Deze kopieeren en in de adresbalk plakken en enter klikken.
8 . Rapidshare site opent en klik daar op FREE.
9 . De volgende pagina opent waar je de code moet invullen.
10 . Klik enter en het download bestand komt te voorschijn om weg te kunnen schrijven.

Hoop dat het zo duidelijk is, je kunt maar 1 bestand per keer downloaden,
daarna moet je een aantal minuten wachten voor de volgende.

Succes

Ton

't Zal wel aan mij liggen, maar ik kan er nog niet veel mee . . .

De zoekfunctie werkt niet, en als ik een URL in de adresbalk zet en op Enter druk, komt de melding 'File not found'.

"Bedoelde u misschien deze file?", vraagt Rapidshare.

Ja, die! :P

Enter: 'File not found'. :evil:

:?

jan.

Sommige boeken zijn idd 'not found', maar er zijn er nog genoeg die het wel doen. :)
Keep trying!

Jacques,

Mocht je het boekje van Hooftman over de G1 nog niet hebben, dan moet je maar een seintje geven.

Zaterdag een site bezocht met allerlei gegevens over electro.
Interessant vond ik dat je interactief lipo's kon serie, parrallelschakelen enz. daaruit kon je dan belasting enz. uithalen.
De lipo's werden als een blauw blokje voorgestelt.
Waarom vertel ik dat hier: ben zo stom geweest om de site NIET op te slaan bij mijn favorieten en vind ze natuurlijk niet meer terug. :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik weet dat het summiere informatie is die ik hier geef maar misschien weet iemand onder ons wel het adrtes van deze site .

Mvg,

Paul Siemons

Paul, zet de history van je browser open. In Internet Explorer doe je dat met de toetsen Ctrl + H. Klik op het mapje Zaterdag of Laatste week en je kunt alles even aflopen wat je bezocht hebt, gesorteerd per site. Dan vindt je 'm wel weer.

22a.jpg

Alleen de kl;euren kloppen niet.

Maar allebei zullen ze komen.
De 1 wat eerder dan de ander.

Han.

Back