Interessepeiling Heli Schaalmeeting

suggestie

Kunnen we de heli-schaalmeeting omdopen naar "Heli's over Hulten" ? ;-)

Marcel, kom je wat laten zien in de pauze?

Greetz,
Frank

Wel spijtig dat het op 13 september is. Zoals Nick al zei hebben we een schaalwedstrijd in België, dus er zullen er een stuk minder zijn....... Spijtig. 30 augustus ware beter.

Definitieve Datum

Hallo allemaal,

Op initiatief van Frank wordt de meeting omgedoopt naar:

"HELI'S OVER HULTEN"

En ja, helaas valt het samen met een helimeeting in Belgie maar daar is niks meer aan te veranderen, gezien de inschrijvingen. Binnen nu en een dag of 10 volgen meer details.

Grz. "Bone"

Hoi,

Het blijft toch hopelijk wel--- "Schaal-----------heli's over Hulten".
Anders komen we niet, hoor!

Helaas is het in Belgie de 13de geen meeting maar een schaalwedstrijdt.
Dus voor de Belgen geen keuze maar een must om daar te zijn.
Jammer want in Belgie leeft de schaalheliscene meer als in Nederland.
Dus die mooie heli's gaan we niet zien.

Groet, Martin.

PS: Op de BLC website staat nog niets vermeld.

Hoi,

Het blijft toch hopelijk wel--- "Schaal-----------heli's over Hulten".
Anders komen we niet, hoor!

Helaas is het in Belgie de 13de geen meeting maar een schaalwedstrijdt.
Dus voor de Belgen geen keuze maar een must om daar te zijn.
Jammer want in Belgie leeft de schaalheliscene meer als in Nederland.
Dus die mooie heli's gaan we niet zien.

Groet, Martin.

PS: Op de BLC website staat nog niets vermeld.

Beste Martin,

Je hebt gelijk wat betreft onze Belgische vrienden. Erg jammer dat er een aantal niet zullen komen vanwege de wedstrijd. Echter, kijk even naar de lijst en je zult zien dat de hoeveelheid schaalheli's aardig indrukwekkend is om in 1 dag in Nederland op een veld bijeen te zien. We moesten deze dag zo plannen want de BLC heeft een drukke agenda. Het gemis wordt ruimschoots goedgemaakt door de prima sfeer en faciliteiten daar in Hulten. En reken maar dat het een pure schaalmeeting is m.u.v. dan van een paar 1:1 heli's! Ik neem aan dat de datum bij de BLC nog wel op de agenda komt.

Grz. Bone.

Er is denk iets fout gegaan met je post mantra :O

maar het is wel een heel mooi filmpje!

ik kom 13 septer graag kijken als dit geen probleem is ?

Ik denk dat alles wel goed staat,, ik weet niet van die mooie "raampjes" te maken van een you-tube filmpje die je wel op dit forum ziet. (het kan dus wel)

En eeehhh: Het is juist de bedoeling dat je komt kijken!!!

grt,
Ben

Laatst bewerkt door een moderator:
ok ja ik zie het nou doet die het wel goed. want toen ik net keek zag ik alleen dat gedoe met <object> enzo vandaar.

ok mooi ik ben dan zeker van de party om foto's te gaan maken.

Ik ben nu zelf op het moment nog vollop bezig met oefenen om te leren vliegen met een heli. Als mij dit goed af gaat wil ik graag een T-rex 600 esp, en op het moment dat ik die goed onder de knie heb wil ik er ook echt graag een schaalmodel van maken. ik vind dat egt het mooiste om te zien.

zit er nu al over te denken wat voor een ik dan zou willen, en denk dat de Airwolf en een Aloutte II grote kanshebbers zijn.

Ben!

Wat een prachtmachines heb je toch.
Mooie fly-by's hoor!

Ik hoop je weer eens te spreken daar in Hulten.

Eric.

Hi Eric,

De AS350 is van mij de Bell412 is alleen door mij van een kleurtje voorzien. (en soms vlieg ik er ff mee)

grt,
Ben

Hey Ben,

schitterende video's die je hier linkt. Een genot om naar te kijken.
Verder hoop ik je in Hulten life te kunnen ontmoeten of misschien eerder, ergens tijdens de één of andere meeting deze zomer.

Heligroeten,

Nick

Back