Interessepeiling Heli Schaalmeeting

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Bonechopper, 1 apr 2009.

  1. erichevy

    erichevy

    Lid geworden:
    24 sep 2004
    Berichten:
    830
    Locatie:
    Zevenhoven
    Mooi verslag Nick,
    En heerlijke foto's van iedereen, laat ze maar komen die plaatjes.
    Enneh, de passie voor de Indyhelis Apache is je vergeven hoor! Het zijn pracht toestellen.
    Misschien dat een volgende keer hun Apache opgetoerd kan worden?, dan zal ik je in een dwangbuis moeten vastgespen ben ik bang... :0)

    Grt,
    Eric.
     
  2. Bonechopper

    Bonechopper

    Lid geworden:
    19 mei 2008
    Berichten:
    396
    Tja, en wij maar denken dat de schaalbouwers aan het uitsterven zijn. We krijgen veel reacties van 3D-vliegers die spijt hebben dat ze het treffen gemist hebben. Laten we voor volgend jaar zorgen dat we hen niet vergeten en een datum plannen die nog vrij is. En alle positieve reacties ten goede, wij (de organisatie) hebben er net zo van genoten als de deelnemers en toeschouwers. En de ideeen blijven groeien.

    In tijden waarin individualisme hoogtij viert is het een genot om enthousiaste mensen te ontmoeten en ervaringen te delen.

    Voor 2010 is het veld reeds aangeboden en ook de eerste grote sponsor heeft zich al gemeld. Mag Heli's over Hulten een begrip worden, samen met de Belgen en wellicht de oosterburen. Helivliegers verenigt uw zou ik zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  3. Chinook

    Chinook

    Lid geworden:
    15 dec 2004
    Berichten:
    20
    Locatie:
    Lemele
    Hij zal volgend jaar meer doen als alleen maar optoeren :)..

    grt. Machiel
     
  4. Bonechopper

    Bonechopper

    Lid geworden:
    19 mei 2008
    Berichten:
    396
    Heli's over Hulten, foto's

    Hallo allemaal,

    Voor de DEELNEMERS heb ik nog wat toffe foto's van o.a. Ad van den Bliek www.addigitaal.nl

    Stuur effe een email naar: wrectec@orange.nl met je naam en forumnaam zodat ik nog wat toe kan sturen. De foto's van Patrick volgen nog.

    Grz. Rob
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  5. fox

    fox

    Lid geworden:
    20 jul 2009
    Berichten:
    45
    Foto's van deze dag staan op de site .
    www.addigitaal.nl

    Kijk regelmatig even of er weer bijgezet zijn .Want ik plaats iedere keer weer nieuwe er bij .
    Want ik moet er best veel uitzoeken .

    gr ad .
     
  6. Lt.Lowenfast

    Lt.Lowenfast

    Lid geworden:
    9 mrt 2006
    Berichten:
    639
    Locatie:
    Breda,de Parel van het Zuiden
    Pssst Ad......

    Het is Hulten.... ;-)

    Greetz,
    Frank
     

Deel Deze Pagina