Internet adres voor lagers en KJ onderdelen

Hoi mensen,

Ik heb een adres gevonden voor met name lagers, en deze is wel heel goedkoop als ik de website mag geloven.

bij het lager staat een prijs van £49.99

http://jmprecision.co.uk/shopping/start.php?browse=1&cat=3&=SID

er staat bijvoorbeeld bij een 688 lager het volgende:
Code:
Full complement (Cageless) Silicon Nitride (Si3N4) 
Ceramic Bearings 688 x 6mm size to Fit the 
Wren MW 54 Model Jet engine.
[b]The price quoted is for a pair of bearings[/b]

Shipping - UK £1.99 - EU £5.99 - outside EU please contact us
voor de mensen die moeite met engels hebben, de dikgedrukte zin betekend:
de genoemde prijs is voor een paar lagers. (dus 2)

dat leek mij wel erg goedkoop, aangezien ik 50 pond per stuk voor de mijne betaald heb.

Heeft iemand hier al ooit lagertjes besteld? zo nee, dan durf ik wel en gokje te wagen. Ze accepteren bovendien paypal, dus je zit ook niet met die transactiekosten. Bovendien rekent Wren 15 pond verzendkosten voor een pakketje.

Gr. Rik

Laatst bewerkt:
maar is die 52 dan per stuk of per 2?

er staat op die website die ik gaf duidelijk dat het om 2 gaat, of vergis ik me nu?

Gr. Rik

Hee Rik,

op jouw site staat echt "pair" dus dan moeten het er om 2 gaan.
Op de site van GRW gaan ze per stuk.

tja, ik ook. Ik denk dat ik misschien een gokje ga wagen. Als het niks is dan weten we dat ook weer. Je kunt er bovendien met paypal betalen.

Voor de mensen die het niet weten wat dat is, je geeft bij paypal aan wat je rekening nummer is. als je iets koopt op internet, log je in op je account van paypal. Paypal betaald je product(en) en de winkel heeft meteen de betaling. Een dag later ofso (bij mij teminste) wordt het omgerekende bedrag (puur alleen wisselkoers, dus geen transactiekosten) van je rekening afgeschreven via automatische incasso. Als je het daar niet mee eens bent, kun je de incasso opdracht terugdraaien, maar je kunt dan 5 dagen niks meer op internet kopen omdat je eerst geld aan je paypal rekening moet toevoegen.

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Bovendien geeft paypal je kopersgarantie. Als je het product niet hebt gekregen, schrijft paypal het geld terug.

Gr. Rik

Paypal geeft inderdaad garantie en dat geeft een goed gevoel.

Al zijn die lagers niet 100% dan zijn ze vast wel bruikbaar om te testen. Zonde van het geld maar het is nooit helemaal weg dan.

Dat is voor mij een nieuw linkje.
Ik heb gister avond de proef op de som genomen en 1 pair 688 lagers besteld. Dus ik ben benieuwd. Als ze zeggen dat ze 164.000 toeren kunnen draaien dan mogen we er toch wel van uit gaan dat ze dit ook echt kunnen. Ik zal even laten weten wanneer ik ze binnen heb.
Greetz,
Jos

Graag, mocht het bevallen dan zijn er denk ik wel meerdere gegadigden die voor een leuk prijsje lagers willen :yes: ;-)

Bovendien geeft paypal je kopersgarantie. Als je het product niet hebt gekregen, schrijft paypal het geld terug.
Gr. Rik
Even een kleine aanvulling: dit geldt alleen als de verkoper niet kan/wil aantonen dat de producten daadwerkelijk verzonden zijn. Kan hij/zij dat wel, dan kun je alsnog fluiten naar je centen (tenzij je de spullen verzekerd hebt laten versturen)

zelfbouw

@Allen.

Houdt er rekening mee dat het zelfbouwlagers kunnen zijn.
Ook Jetzubhoer.de verkoopt de 608 lagers maar dit zijn gewone kogelagers die aangepast zijn zodat ze die 11 keramische kogeltjes kunnen binnen houden, de binnenring is dan zover aan 1 zijde weggeslepen dat je de kogeltjes kan plaatsen, je kan dit zien doordat de 'zogenaamde' keramische kogels diep grijs zijn en de orginele GRW heeft alleen de blauwgrijze keramische kogeltjes voor de 608 lagers, de 688 lagertjes hebben wel de diepgrijze kleur als ze van GRW zijn.
Alle waar naar z'n geld.
Maar iemand moet een gokje wagen !

Ger.

Berto, in de P80 zitten toch 608 lagers?
Zou maar zo kunnen :roll:

Maar prijsje is wel aardig end aar ik voorlopig toch geen topvermogens vraag zouden deze lagers misschien wel eens het proberen waard kunnen zijn.....

Ik draai ook maar 118k dus ook voor mij zouden deze een leuke optie zijn. Voor dat geld ga je ook niet meer balanceren :) (geintje ;))

Haha, die van mij staat momenteel op 117k, heb van Ger al begrepen dat ie best 120k aan moet kunnen.

Heb zelfs hier of daar gelezen dat er zijn die zo`n P80 op 124k hebben gezet.

Nou ik kan je vertellen dat die 117k op mij al zo`n indruk maakte kwa stuwkracht dat ik het vermoeden heb dat ie daar heel lang op blijft staan als max. ;-)

Mocht ik tzt eens wat lagertjes nodig hebben dan zijn dit zeker kandidaten.

Even om een paar dingen duidelijk te maken .

Berto En Tadango hebben allebei 608 22-7-8 lagers.

De 688 of te wel 16-6-8 zijn de mw54 lagers /mw44 lagers, maar ook de 40Rs draaid hiermee.

Max toerental van deze lagers is 250000 tpm.
Probeer dit nooit ,want dan knallen er eerder andere dingen dan je lagers.

Ik heb dit al een tijd terug gevraagd aan de heren van GRW.

Mits je natuurlijk goed uitbalanceerd en goede smering hebt.

Mvg,

Martin.

Nou ik kan je vertellen dat die 117k op mij al zo`n indruk maakte kwa stuwkracht dat ik het vermoeden heb dat ie daar heel lang op blijft staan als max. ;-)

Jeah right, 5 vluchten schat ik, dan effe de ECU updaten en dan gaat ie naar de 125K, hebbie toch +/- 9 kilotjes tot je beschikking, kost wel wat kero maar dan heb je ook wat :wink:
Gaat die Formost mee als een engeltje met heimwee.

Ger.

heren, vooral niet te enthousiast gaan worden. misschien gooit die kerel dan de prijzen omhoog. maar het zouden idd ook imitatie lagers kunne zijn. We wachten af jos :D

ik stuur ff een mailtje welk merk lagers het zijn.

Gr. Rik

Back