intressepeiling inkoopactie diamond servo's

robert14

Forum veteraan
inschrijving gesloten!

hallo allemaal

ik kan via iemand in amsterdam aan diamond servo's komen tegen inkoopprijs. het gaat om zowel de d47 als de d60. iemand intresse?

diamond d47:
DYMOND D 47 | Dymond | Servos | Elektronik | Staufenbiel

diamond d60:
DYMOND D 60 S HT | Dymond | Servos | Elektronik | Staufenbiel

de d47 zal komen op een prijs van €14.00 en de d60 zal op een prijs van €14.50
dat is dan excl verzendkosten. we kunnen eventueel een hele doos hierheen laten komen en dan verdelen tijden de eurotour in delmenhorst of het NK in swalmen. voor mensen die naar geen van beiden komen kan het eventueel nog verzonden worden in een enveloppe. zijn er nog mensen die intresse hebben gezien de prijzen? ik moet dan wel minimaal 15 in een keer bestellen anders komen er vanaf staufenbiel ook nog weer allemaal verzendkosten bij.

bestellen kan tot donderdag 30 juli 12.00 uur
inschrijving gesloten!

lijst tot nu toe:

robert berends: 3
Erik crins: 4 (waarvan 2x d60)
bart rotteveel: 6
alex hoekstra: 6
theo schoorl: 4
Meylink: 4 (+verzend)
arjen van vark: 6
loet wakkerman: 6
spedter: 2
peter aanen: 4
bas busking: 2x d60
arnold kinds: 4
johan: 4
Henk Bonestroo: 4
Mark de Groot: 4 (opsturen)
johnny ten brake: 4
Daniël: 5
sietse v doorn: 3
its: 6
jeroen van bemmel: 4
wim peltenburg: 2x d60
bert de bruyn: 4x d47 en 4x d60
frans bal: 2
nico van kooten: 4x d60

totaal: 101

bestellen kan tot donderdag 30 juli 12.00 uur
inschrijving gesloten!

ik wil eerst kijken of er genoeg animo is. zo ja dan kan er echt besteld worden.

verzekdkosten zullen ongeveer op 44 cent per 2 d47's komen en bij de d60 op 88 cent per 2.

Laatst bewerkt:
hoi alex
de prijzen die genoemd zijn zijn incl btw. alleen zit er geen winstmarge op. ze gaan door voor de directe inkoopprijs.

de servo's kosten eigenlijk 13.50 incl btw maar dan moeten ze ook nog in emmen komen. daarom kom ik op 14 euro ongeveer. (incl verzending naar emmen dan dus) kan op iets minder uit komen maar dan wordt het overschot (paar euro misschien uiterlijk) geschonken aan f3k.nl? iemand bezwaar daartegen?

grt robert

staat op de lijst

wil iedereen er ook even duidelijk bij doorgeven of ik het moet versturen of dat de overdracht gebeurt in bv delmenhorst of swalmen?

d47 of d60? ik neem aan d47?

@iedereen
mits er anders vermeld ga ik ervan uit dat jullie de d47 bedoelen, dus als jullie de d60 willen aub duidelijk aangeven ;)

Laatst bewerkt:
gaat goed, de tellen staat nu op 46. ik hoop morgen of overmorgen even contact te hebben met de leveranier voor mogelijkheden om het in emmen te krijgen. wordt in eerste instantie naar amsterdam verstuurd en vanaf daar moet het naar emmen. misschien lukt het nog om naar de f5b meeting te gaan en het prul daar op te halen, dan zullen de prijzen nog iets minder worden hopelijk. ik dan hier een update plaatsen met hoe en wat precies verder.

Robert,

Ik wil wel 4* D47

Ik kom bijna om de dag in A'dam, anders kan ik ze wel ophalen daar ?

Breng ik ze wel even door naar jou toe.....

Je hebt mijn 06 waarschijnlijk nog wel van dagje Heerde.

Morgen ben ik wel bereikbaar !

Johnny

johnny,, staat op de lijst..
nummer moet ik nog wel hebben, ik neem eerst contact op met de leverencier en daarna even met jou? jij rijd natuurlijk ook niet voor niets naar emmen ;) of betaald de baas ben peut? dan direct even een dagje vliegen natuurlijk ;)

Back