intressepeiling inkoopactie diamond servo's

Ik ga binnenkort wel weer wat bestellen, voor mezelf, dus kan ik wel wat extra mee laten komen.

GJ

Ligt aan het type.
Kan in principe elk type dymond zijn.
Omdat ik er dit keer geen 100 koop zal het ietsje duurder zijn.
Maar de D47 zal op 14,50 komen en de D60 op 15 euro.
Andere typen op aanvraag.

GJ

Alex, nee, Hyperion is china spul, Dymond is uit tjechie.
En de behuizing van Dymond is anders, Dymond is taai, Hyperion is bros.
Graupner is weer wel Hyperion, om het makkelijk te maken..

GJ

Dat de Hyperion broos is kan ik beamen. Op dat punt valt de kwaliteit echt tegen. In mijn geval de Graupner DES 428 BB MG. Dat is een Hyperion, Graupner badge engeneered. Verder is het een nauwkeurige servo hoor.

Bij het losbreken uit de epoxyverlijming versplinderde de onderzijde van de kast.
Ondanks dat ik zoveel mogelijk lijm had weg geproxxoneerd.

Ik heb de kast nu verstevigd met beleterings folie. Een taaie zelfklevende vinyl folie... en verlijmd met Sykaflex PU kit.

Dymonds D60 heb ik ook liggen. Gewoon sterker kastje. Ook de bevestigings-klipjes die bij de servo bijgeleverd liggen, zijn beter. Die hoef je niet te gebruiken. Bij de Hyperion passen ze niet! Ja, ja... Die Tjechen hebben er over nagedacht!

Dit is alweer 3 weken geleden dus ik zal wel te laat zijn... maar mocht je nog gaan bestellen dan heb ik interesse in 4x D47.

Groeten,

Johan

inschrijving?

GJ?
Heb je nog D47 liggen? Of komt er nog een nieuwe inkoopactie?:confused:
Zet mij er anders op voor 2 stuks!
Groetjes
Kees:cool:

Ik ben ook wel geinteresseerd in 4 stuks. Misschien zijn er ook nog meer mensen bij de Aspi 97 inkoopaktie die ook wel willen?

Er komen weer een paar D47 jes aan.
Volgende bestelling doe ik over een week of 3.

GJ

Iedereen die tot hier gereageerd heeft kan ik voorzien van Dymondjes.
Volgende zending zal eind december zijn (als de post meewerkt).

Dus het is nu even op.

GJ

Back