Bedankt Gevaho voor deze supergedetailleerde uitleg. Zal ik vanavond eens uitvoeren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de compass tail moet (zoals eigenlijk elke tail) super smooth lopen.
Linkjes op maat maken en zorgen dat de links soepel lopen , is dat niet zo ff de pins eruit en licht opschuren. er kunnen wat braampjes van de mal op zitten, waardoor het wat kan hangen. je kan het op de foto al wel een beet je zien .( de ronde kanten aan de voorkant waar de pin in gaat)
![]()
Verder is het I gevormde onderdeel van belang, deze moet ook super smooth lopen, ff kijken of die soepel kan bewegen, loopt ie wat stroef, ff de pins eruit drukken en licht opschuren tot het super loopt op de pitch lever.
![]()
Dit zijn de aandachts puntjes van de compass tail, heb je dat super lopen in combinatie met je gebruikte servo moet het goed komen!
Compass links zijn vaak erg strak en moeten wat geruimd worden, gewoon rustigaan wat ruimen passen en voelen of het soepel loopt zoniet nog een beetje ruimen. enz enz tot ie Butter smoot loopt die tail ;-)
Zou ik niet doen. Kan het weer vast gaan zitten. Ik heb er iig nooit last van gehad en gehoord dat ze er uit lopen.
Als je het doet heel zuinig met de lijm....