Hoi
Ik heb even een vraagje.
Heb laatst een brushed grave digger gekocht.
En zat een beetje te speuren op mplaats en kwam een advertentie tegen van iemand die de volgende brushless motor set tekoop aan bied:
Hobbywing Xerun SCT PRO 4000kv motorset
" Hobbywing Xerun SCT PRO 1/8 en 1/10 motorset. Heeft in een Traxxas slash 4X4 gezeten. Ik heb er twee x 5 minuten op het pleintje mee proef gereden. Wat een super set!!! En gewoon nog nieuw!!! Omdat de tijd me simpelweg ontbreekt en de auto op de plank staat verkoop ik alles. Doe een goed bod en dit super setje kan in jou auto komen te zitten. Even wat spec's:
1 The Combo Incluedes:
1.1 ESC: XERUN-SCT-PRO, 1 pcs.
1.2 Motor: XERUN-4068SD, 1 pcs..
1.3 Motor Pinion: 2 pcs.
1.4 Programmer: Multifunction LCD Program Box, 1 pcs.
1.5 Other Accessories: Double-side gummy tape, Screws for fixing the ESC, Heat-shrink tubing, Sensor cable, etc."
staat nu een bod op van 100 en kost volgens verkoper 230 nieuw
(dit klopt wel een beetje , heb ik nagekeken)
Is dit wat om in de grave digger te doen ?
groetjes jaap
Ik heb even een vraagje.
Heb laatst een brushed grave digger gekocht.
En zat een beetje te speuren op mplaats en kwam een advertentie tegen van iemand die de volgende brushless motor set tekoop aan bied:
Hobbywing Xerun SCT PRO 4000kv motorset
" Hobbywing Xerun SCT PRO 1/8 en 1/10 motorset. Heeft in een Traxxas slash 4X4 gezeten. Ik heb er twee x 5 minuten op het pleintje mee proef gereden. Wat een super set!!! En gewoon nog nieuw!!! Omdat de tijd me simpelweg ontbreekt en de auto op de plank staat verkoop ik alles. Doe een goed bod en dit super setje kan in jou auto komen te zitten. Even wat spec's:
1 The Combo Incluedes:
1.1 ESC: XERUN-SCT-PRO, 1 pcs.
1.2 Motor: XERUN-4068SD, 1 pcs..
1.3 Motor Pinion: 2 pcs.
1.4 Programmer: Multifunction LCD Program Box, 1 pcs.
1.5 Other Accessories: Double-side gummy tape, Screws for fixing the ESC, Heat-shrink tubing, Sensor cable, etc."
staat nu een bod op van 100 en kost volgens verkoper 230 nieuw
(dit klopt wel een beetje , heb ik nagekeken)
Is dit wat om in de grave digger te doen ?
groetjes jaap