Is ff downloaden

gerard ik beweer niets ik zeg alleen dat er ge-edit is.
een foutje met een camera kunje er bijvoorbeeld ongemerkt uithalen en alleen iemand met een beetje ervarig zou het dan dus kunen zien en nu heb ik het dus nog wel ff extra door een paar andere mensen laten bekijken en in somigen zie je wel degelijk dat het bewerkt is en geknipt en geplakt waar onder ook dit filmpje dit is dus niet alleen mijn menig en ervaring. en mischien dat we nu gewoon normaal tegen elkaar kunen gaan doe want ik zeg niet dat jij fout zit.
maar ik zei gewoon in mijn eerst bericht dat het een bewerkt en ge-edit filmpje was meer niet ik liet allemogelijk heden open lees het bericht nog maar eens heel goed door. dan staat er van "of het is niet aan een stuk opgenomen of er zullen dus wel wat foutjes uitgeknipt zijn."
dit kan dus ook camera fouten in houden en goede beelden gooi je niet weg die gebruikje en vult de beelden die je weg haalt aan met nieuwmaterial wat je heel mooi kan timen daarom is het ook een goed stukjewerk.
groeten marco b
P.s. die mensen zijn dus alleen maar met film bezig en geen modelbouw

geen seconde uit geknipt, niks nada noppes, van het begin van de vlucht tot en met de landing, niet een micro seconde geknipt og geedit.

ik stop ermee, jij en je videovrienden weten het toch zeker.

ps het door JK aangegeven filpmje heb ik met mijn neus bijgestaan, en rara, weer niks geknipt

Sorry dat ik ook begin, maar in AlanSzabo_FreeFlightAtOC_Bobs.wmv.zip dat filmpje, kijk eens op 4:42min...
Der ontbreekt toch echt iets... Hoe kan die haper der anders inkomen?!

Verder: Gave filmpjes!!

Peter.

Ach kom dat stelt toch allemaal niet zoveel voor?
Ik begin nog met net met helivliegen, maar geef mij uw heli en ik zal mij laten gaan.
Wedden dat het er niet voor onder doet?
(ok dah filmke zal iets korter zijn (zonder edit), ... swah!)
De leek zal het verschil niet zien.
:twisted:

Groetjes, Erwin

is inderdaad de max!!!
eerste filmpje dat ik ooit zag was Jason Krause's SDFF-demo-2001
yiha, ik was verkocht :D :D legendarische video als je't mij vraagt.

Ondertussen heb ik al enkele giga's filmpjes van Szabo, youngblood en Krause bekeken.
Op den duur went die 3D wel :)
Mijn favoriet is toch nog steeds Jason Krause.

over dat editen:
djeeses, tuurlijk worden sommige filmjes geëdit, maar niet om er
de "vliegfouten" uit te halen hoor, gewoon om de kijk-kwaliteit van
de video te verhogen.

Cheers,
wouter

peter, we hebben het hier niet over dat filmpje maar de uichra demo net als in de eerste post staat.

What the @^$%%$ maakt het uit of er in geknipt is....
Hebben jullie niets beters te doen dan daar over te discussieren...
Dit draadje is ooit gestart om mensen er op te wijzen dat er hele coole filmpjes bestaan over helivliegen! wat ik een goed initiatief vind. En heel veel respect voor de vliegers!!! maar jullie maken er zo'n ophef over of het nou wel of niet geedit is.. WHO CARES!!!!!!!!!!!!!! het filmpje was mooi!
Je kan beter je energie stoppen in het beter leren vliegen of filmen of editten, ipv hier zitten zaniken over futiliteiten als het wel of niet geedit zijn van een filmpje!

Groets gecko
hopende dat er nog vele links naar dit soort filmpjes mogen volgen. (mij maakt het persoonlijk niets uit of er in geknipt is..)

What the @^$%%$ maakt het uit of er in geknipt is....
Hebben jullie niets beters te doen dan daar over te discussieren...

discussieforum, wat snap je niet aan "discussie" :?:
als iedere discussie die afwijkt van de originele topic werwijderd zou worden dan was de database maar half zo groot :wink:

ps nogmaals, voor het mekka der helicopterfilms, bezoek : http://www.augustoheli.com/videostuff/videoarchive/default.asp
snelle downloadserver

Discussie over modelbouw ok..
maar almaar tegen elkaar ingaan over een klein detail van een video over heli's (niet eens de modelbouw, maar de video!) vind ik een beetje jammer.
Als je 1 bericht plaatst met daarin je mening over de video of het editten. vind ik dat best, maar als een ander het daar mee onneens is dan laat je hem dat toch lekker zijn.... om er dan nog kweenie hoeveel berichten in te zetten dat niet hij, maar jij gelijk hebt. vind ik persoonlijk een beetje treurig (van jullie beiden.....)

over jullie discussie....
Knippen in een film is natuurlijk niet altijd terug te zien is in win media player... (Een normale speelfilm kan je ook afspelen zonder dat hij uit maximaliseren klapt, en als er ergens veel in geknipt wordt dan is het wel in een speelfilm!!!!) ligt dus gewoon aan de software waarmee dat gebeurt. En kan ook aan de manier van comprimeren komen (divx xvid.... er sluipen dan vaak foutjes in...
(ook dit lost jullie discussie niet op,........ ;) )
maar maakt het uit of er geknipt is in zo'n filmpje?.... ik zou het alleen jammer vinden als er crashes uit worden geknipt.. want daar mis ik nog een beetje filmpjes van....

Gecko

vrees niet de crashes staan er altijd WEL in :wink:

je hebt gelijk maar ik ben nu eenmaal een eigenwijs mannetje die zich niet zomaar laat kennen :lol:

bij deze einde discussie filmknippers, heb je al op de server gekeken ?

@ Gecko265

Zit je nu wel lekker zelf te zeuren. In plaats van 10 alinea's neer te pennen had je ook het emoticon :offtopic: kunnen gebruiken :?

Greetzzz

Stevo

Back