Jamara Micro war birds voor € 19 =

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door T800, 31 jul 2006.

  1. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
    Ach,..vind de p-40 eigenlijk wel mooi gespoten.
    Die kant en klare dingen zijn ook erg leuk voor die 99 = maar dan heb ik er wèèr een loze afstandsbediening er bij.
    Ik heb liever een kaal model zo dat ik het zelf in kan vullen.
    Voor die 19 eurie is het best een uitkomst en koop ik er vd week een P-47 thunderbolt er bij :D
    Ik heb nog 2 modellen in huis die alleen staart controlle hebben [hoogte ,richting] maar dat vlieg makkelijker dan je denkt alleen moet je boven windkracht 2 tot 3 er niet mee gaan vliegen.
    De stuurvlakken zijn er groot gemaakt dus reageert het best snel denk ik en de main wing is in een bolling gedaan met een enorme V configuratie er in dus zal het de eigenschappen hebben om bij losse controls uit zich zelf weer terug te gaan naar vlakke horizon zoals een trainer dat ook doet.
    Zo doen die andere modellen dat ook die ik heb.
    Ik heb alleen een vermoeden gezien het vermogen dat dit ding wel de snelste is van het stel.
    Wat dus het toch geen beginners toestel maakt en ik denk dat ie ook te snel is voor indoor ,als dat weer gaat beginnen.
    Eerst op beter weer wachten, kan ik ,m eens testen.

    edit>
    Ik had zo veel gewicht over [te kort] door die superlichte lipo dat ik ruimte had om er een gear op te zetten en ik heb al een test run gemaakt op een na bij gelegen parkeer terein en hij vloog erg makkelijk de lucht in en heb ,m na een meter hoogte bereikte te hebben gelijk weer geland omdat het te hard waaide maar ik moets weten of het kon ,...Ja dus :D

    [​IMG]
     
  2. Duccan

    Duccan Guest

    Hey T800, die modellen van 99 euro zijn zonder zender.

    Maar leuk dat die dingen vliegen. Miss koop ik er ook wel een als ik geld heb.
     
  3. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
    Ow,..o.k ,dacht snel te lezen dat ze met waren.
    Niettemin,..ik heb wel oog voor die bf109, ik wil meer luftwaffe in me collectie :p
     
  4. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

  5. rafgol

    rafgol

    Lid geworden:
    21 dec 2005
    Berichten:
    866
    Locatie:
    Okselaar.
  6. guy5927

    guy5927

    Lid geworden:
    14 apr 2004
    Berichten:
    1.049
    Locatie:
    Gistel België
    Hey Rafgol,

    Jij hebt dus al zo'n RTF-Cox !

    Waar gekocht ? algemene indruk ? al gevlogen ? :D

    Die zender ziet er wat toy-achtig uit ...
     
  7. rafgol

    rafgol

    Lid geworden:
    21 dec 2005
    Berichten:
    866
    Locatie:
    Okselaar.
    Ik heb 'm helemaal niet gekocht.

    Foto's komen van een amerikaanse webshop :oops:
     
  8. guy5927

    guy5927

    Lid geworden:
    14 apr 2004
    Berichten:
    1.049
    Locatie:
    Gistel België
    GOh, ik dacht echt dat die laatste 2 foto's bij jou genomen waren ... Coxmodels zelf shippet blijkbaar niet buiten de Vs ...

    Iemand al een webshop tegengekomen die dat wél doet ? Over welke shop had jij het Rafgol ..? :D
     
  9. Duccan

    Duccan Guest

    Bij Quartel zijn die Warbirds te koop. Ze zijn alleen niet van Coxmodels maar van Jamara. Ze lijken hetzelfde....
     
  10. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
    Incorrect ! zijn het zelfde,...staat ook op de doos :)
    Cox models maar uitgebracht onder jamara.
    Ik heb het niet kunnen laten om er een bij te nemen :? :D
    Kan ik die mooi ff gebruiken als v.b


    [​IMG]
     
  11. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Zijn deze ook ergens te koop zonder quartel's verplichte rembours?
     
  12. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
    Ik zou het niet weten :? Ik zou es google er op los laten ,zal best wel,...
    Maar rembours is toch normaal als je wat wil bestellen via de post ?
    Ik doe het iig altijd zo,..
     
  13. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Normale pakketpost is 6,20, onder rembours ben je een stuk duurder uit. Als je dus een betrouwbare webwinkel hebt is voorruitbetalen en laten versturen met pakketpost een stuk goedkoper. Past het in een enveloppe ben je helemaal goedkoop uit natuurlijk.

    En daarnaast bied rembours ook niet altijd de zekerheid dat je krijgt wat je besteld hebt. Als het goed is zal je eerst de postbode moeten betalen voordat je het pakketje krijgt, dan zal je nog maar moeten afwachten wat er in zit ;)
     
  14. Duccan

    Duccan Guest

    Als je iets besteld en vooruitbetaald kan het toch ook zijn dat er wat anders in zit dan wat je verwacht :wink:

    Maar Quartel's rembours kosten is €9 euro. Scheeld niet zo heel veel van het normale pakketpost. Als je bij een andere winkel via rembours doet is het meestal rond de 15 euro...
     
  15. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Nee, maar ik doelde erop dat een hoop mensen rembours als een extra zekerheid zien, en dat is het in principe dus niet ;)
     
  16. Duccan

    Duccan Guest

    ja oke, daar heb je wel gelijk in. Mensen denken dat onder rembours iets bestellen veiliger is, maar dat is niet zo ja.
     
  17. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Precies.. had daar pas nog een discussie over met een aankoper via marktplaats.. ik kan ook gewoon een baksteen in de doos doen.. hij mag het pakketje pas openmaken nadat er getekend/betaald is.. dus tjah.. neppen kun je altijd.. gelukkig zit ik zo niet in elkaar en handel ik altijd alles netjes af. :)
     
  18. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
    Nou zullen ze zeker bij Quartell niet je laten zitten als het niet goed is aan gekomen, mag een dure zaak zijn voor somminge maar dat is weer een stukje service die je wel kan verwachten.
    Dat hoef je weer niet bij een webshop te verwachten namelijk.
     
  19. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Ik heb uitstekende ervaringen met webshops in binnen en buitenland...
    Heb van de week zo'n P-47 Thunderbolt besteld bij de WEBSHOP van Quartel, was met twee dagen in huis.
    Naar Amsterdam rijden om er een te halen kost me meer dan 9 euro benzine ;)

    Deze gaat de komende tijd verbouwd worden naar rolroeren en hoogte, kitje ziet er goed verzorgd uit.
     
  20. jaap

    jaap Guest

    Ben ik niet met je eens hoor,
    van de week 's-middags besteld bij een zaak met goedkope motortjes en accu's hier welbekend, en de volgende dag lag alles netjes in de bus. Op mijn vraag hoe lang het kon duren voordat een bepaald onderdeel wat niet op voorraad was, weer binnen kwam, kreeg ik vrijwel onmiddelijk antwoord via de mail. werd zelfs netjes doorverwezen naar een collega webshop, waar ze wel op voorraad zijn. Dus het kan wel hoor
     

Deel Deze Pagina