Jamara Micro war birds voor € 19 =

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door T800, 31 jul 2006.

  1. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

  2. jaap

    jaap Guest

    precies, maar ik wilde geen reclame gaan maken.
    maar het is inderdaad Service met een hoofdletter
     
  3. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Marijn is inderdaad HET voorbeeld als het om service en kwaliteit gaat. Volledig mee eens.. (op de voet gevolgd door Peter van Hangar) als alle winkels zo waren... dan ging ik veel meer uitgeven.
     
  4. dafoolio

    dafoolio Guest

    Als we dan toch winkeliers in het zonnetje aan het zetten zijn: Ik heb ook goede ervaringen met Perba.
     
  5. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
    Owkay owkay rctechnics is een supershop, dat zal ik niet ontkennen.
    Daar hoor ik niets anders dan goeie dingen over.
    Das ook de eerste waar ik weer in de toekomst dingen wil gaan bestellen.
    Als ik het zo lees is het ook stukken beter geworden met die shops, ik had er nog wat nare ervaringen mee in het verleden.
    Ik had het ff gehad met het begrip "webshop" zeg maar.
    Ik had het dus mis :roll:
     
  6. guy5927

    guy5927

    Lid geworden:
    14 apr 2004
    Berichten:
    1.049
    Locatie:
    Gistel België
    Weet er misschien ook iemand of er een link bestaat naar een filmpje waarin zo'n mini warbird vliegt ?
     
  7. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    In genoemde draadjes op RC Groups staan wat video's...
     
  8. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
  9. joris188

    joris188 Guest

    hoeveel kost die full rtf versie nu ? of issie nog niet uit ?
     
  10. drestar

    drestar

    Lid geworden:
    6 okt 2005
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    terneuzen

    daar ben ik het niet mee eens...als je eerst het geld overmaakt of opstuurd dan loop je al het risico om er nooit meer iets voor terug te zien..en als je wat opgestuurd krijgt moet je inderdaat altijd in beide gevallen maar afwachten wat er in je pakketje zit :wink:
     
  11. Duccan

    Duccan Guest

    Nou..uhm...ik vind het nog steeds niet veiliger. Evenveel kans dat je niks ontvangt bij overschrijving en evenveel kans dat je een baksteen ontvangt bij rembours
     
  12. drestar

    drestar

    Lid geworden:
    6 okt 2005
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    terneuzen


    ja maar ik doe dan toch liever zaken onder rembours,want dan kan ik altijd nog eerst even kijken wat er in zit voordat ik aan de postbode betaal.anders mag die het weer gelijk terug meenemen

    en als je al betaald hebt en je krijgt dan een baksteen opgestuurd ben je altijd je geld kwijt...

    dus beter via de postbode... :) of zelf je spullen halen is het veiligst...
     
  13. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    @drestar:
    Lees eens terug in dit draadje en zoek eens verder op "rembours"
    Je mag van de postbode NIET je pakket openmaken voordat je hebt betaald.
    Rembours bij TPG is feitelijk contante betaling voordat je het pakket in ontvangst neemt... ;)

    Dit heeft echter niets met de Jamara kistjes van doen dus verdere discussie over rembours graag hier:

    http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20764&highlight=rembours
     
  14. drestar

    drestar

    Lid geworden:
    6 okt 2005
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    terneuzen


    nee eigenlijk mag het niet nee...maar ik ken hier de postbode goed en doe het altijd...gelukkig heb ik het nog nooit gehad dat er een baksteen in zat maar eerst kijken is het wel veiliger in dat geval...
     
  15. T800

    T800

    Lid geworden:
    1 dec 2005
    Berichten:
    499
    Locatie:
    Den Haag
    Laten we ff on toppic blijven heren 8)


    Niet dat ik weet, het zal niet lang duren denk ik gezien ze aardig gewild zijn.
    Maar voorlopig moeten we het doen met deze, ik zelf heb daar ook een voorkeur voor anders zit ik weer met zo een aftans bedienginkje die ik niet gebruik.
    Ik prop overal futaba of multiplex in omdat ik daar al zo veel van heb en het gewoon beter is.
    Maar snap dat de complete pakketjes ook gewild zullen zijn voor de gene die dat niet hebben of net beginnen.
    Toch moet ik tegen jullie ook zeggen ,..koop gewoon een 2e hands robbe f14 of zo iets en ga gewoon daar mee aan de slag, ik zag er nog 2 liggen in de 2e hands kast bij Quartell pijnakker, geloof voor nog geen 5 tientjes.
    Of zoek een setje op het net,.scheelt gewoon een hoop geld voor als je het echt leuk vind en er meer door wil gaan in de kosten ipv van die dure kant en klaar dingen te kopen waar je uit eindelijk geen bal aan heb.
    Dit past overal in en aan elkaar en je hoef alleen maar eventueel een ontvangertje te kopen bij een nieuw toestel en klaar :D
     
  16. rafgol

    rafgol

    Lid geworden:
    21 dec 2005
    Berichten:
    866
    Locatie:
    Okselaar.
  17. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
    Staat alleen nergens op welke frequentie deze zenders/ontvangers werken ..... grote kans dat dit "illegale" frequentie's zijn ....
     
  18. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    Hmm, ik zou wel eens willen weten hoeveel je kwijt zou zijn als je dit modelletje compleet maakt met de in het draadje genoemde lipo en dan 2 servo's, ontvangertje enzo.

    Dan natuurlijk wel de rolroerconversie ;)

    Heb al een 40 mhz vliegtuig zender ;)

    (moet je voor dit model trouwens een computer zender hebben om maximale uitslagen te regelen, of is het mechanish aanpassen met servoheveltjes goed genoeg?)
     
  19. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
  20. rafgol

    rafgol

    Lid geworden:
    21 dec 2005
    Berichten:
    866
    Locatie:
    Okselaar.

Deel Deze Pagina