je model op het dak van je auto vervoeren?

past 2 m niet gewoon op de voorstoel? Dus: stoel in de achterste stand, hoofdsteun eraf, schuin zetten en dan de romp over de stoel heen leggen..

Ik ken meerdere 'sedanbezitters' die op zo'n manier toch grote kisten weten te vervoeren..

Henri, zeker weten dat je hybride auto wilt ;) ;) ?
nu.nl/columns | Let's go hybrid!

Dit bedoel je?
"Voor diegenen die de keuze maken om op basis van het huidige bijtellingsregime een keuze te maken voor een auto, heb ik slechts één tip: kijk wat verder vooruit.
In de afgelopen jaren zijn de regels voor bijtelling bijna ieder jaar veranderd. Niets garandeert ons dat je in 2010 (als je nog een paar jaar moet met je leasecontract) nog steeds 14 procent bijtelling geldt voor deze auto's."

Tja ... toch moet er een keer wat veranderen, want die olie gaat een keer op. Maar het is ook weer zo dat je beter nooit meteen de eerste exemplaren van een nieuw product koopt, beter even afwachten. Er komen vast nog wel praktischer en nog zuiniger auto's.

Al met al toch wat goede tips ... bedankt iedereen. Behalve dan dat fietsen, want mijn vliegveld is toch wel ver van huis.

Hallo Henri,

Je zou ook zo een Schoonmoeder kist ( Skibox) aan kunnen passen...
Je hebt ze in verschillende formaten................:zon:

Martin

gewoon van die dakdragers ,
dan bouw je een mooie stevige kist om je vliegtuig heen ,
en die zet je dan vast met spanbanden , kan geen kant op :D

ik gloof dat iemand anders het ook al voorstelde.
Op de dakdragers een houten kist zelf bouwen, hoog en groot genoeg.

Of op tweede auto een trekhaak, of op de Civic een trekhaak (binnen 1 minuut googlen ;)).
Uitlaat moet even los, verder alles voorbereid, je hoeft zelfs geen gaten te boren, zo twee leveranciers, wellicht nog meer te vinden :cool:

Maar nogmaals, simpelste oplossing:
Hee, als je autotje voor de vrouw erbij neemt, zorg je toch dat je daar je spul in kwijt kunt ?!?! :idea: Genoeg kleine autotjes waar je bank en evt. voorstoel plat kun gooien, kunt dan heel wat kwijt :mrgreen:

Vliegtuig-op-dak-02.jpg
Even off topic maar... wat een mooi model!
(het vliegtuig dus ;) )

Ik hoorde laatst iemand beweren dat er speciale dakkoffers voor modelvliegtuigen bestaan.

Is dat zo, weet iemand daar meer van?

Ik kan ze op het web niet vinden . . .

jan.

Zelf bouwen!
Zo moeilijk is dat niet.
Je bent toch modelbouwer? ;-)

Afmetingen (globaal): lang 250cm, breed 80cm, max hoogte 45cm

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja er bestaan glasvezel dakkoffers voor zweefkisten in de vorm van de opbouw van een echte zweefvliegaanhanger.

Tsjechische firma maakt ze, uiteraard voor een stevige prijs.

Back