al iets vernomen van Kontronik jeroen? of laten ze je er mee zitten?
Ik heb in mijn laatste mail naar Kontronik het serienummer vermeld van de betreffende regelaar met de vraag of deze nog binnen de garantie termijn valt.
Dit lijkt mij een vrij eenvoudige vraag die ze met niet al te veel moeite zouden kunnen beantwoorden.
Maar antwoord geven op zo'n eenvoudige vraag, dat doen ze bij Kontronik niet..
Nee ik krijg een mail terug waarbij ze graag gebruik maken van uitroeptekens (wat willen ze hier nou eigenlijk mee zeggen?!?)
....
Hello!
For checking I need the ESC here in the company. So I recommend to send us the unit.
We will let you know what ist he problem on the ESC!
If you send us the ESC please fill out the Service Form. Thank you!
Mit freundlichen Grüßen aus Rottenburg | With kind regards from Rottenburg
Heiko Fischer
Service & Support
....
Kijk als ze op de voorhand al zeggen dat de reparatie van de regelaar met die foutcode buiten de garantie € 300,- gaat kosten, dan beland deze esc zeker in de vuilnisbak als blijkt dat er geen garantie meer op zit.
Maar Kontronik vind het nodig om mij nog eens € 30,- portokosten te laten betalen om mij alleen al maar antwoord te geven op die vraag.
Ik ga het maar wel doen, maar ben er zeker niet over te spreken...