Jet Legend L-39 Albatros

Ziet er netjes uit Berto!

Alleen die achterste piloot heeft niet veel vertrouwen in de voorste aan zn lichaamstaal te zien! :mrgreen:

De cockpitbakjes vastgelijmd:
l39a55.JPG

Er moet wel een versteviging aangebracht worden:
l39a56.JPG

Zoiets dan:
l39a57.JPG

En weer even in de kist passen:
l39a58.JPG

Hoi Berto.

Waar haal je de tijd toch allemaal vandaan, maar het ziet er allemaal goed uit man:thumbsup:. nog veel bouw plezier.

Gr Gijs

Tijd? tja, als de kinderen naar school zijn `s ochtends dan kan ik wel eens even wat doen.

En hoe het `s avonds zit dat weet je ;-)

Grt,
Berto.

Hee Ruud,

Komt vast wel een keer goed :lol:

Las dat jij de kist voor het eerst compleet even op ging bouwen?
Is altijd weer een leuk moment, een complete kist en meteen een goede motivatie voor de lastigere zaken ;-)

Grt,
Berto.

Hee Maatje,

tussendoor lekker aan het rommelen jah, dinsdag weer een berg materiaal meenemen dan kan ik echt weer verder :roll:

Nu weer even met hele andere zaken bezig ;-)

Grt,
Berto.

Gisteren weer iets gedaan, met recht iets.

Heb de kelk aan de uitlaatpijp bevestigd, nu is de uitlaat dus echt definitief ingebouwd.

Vanavond even de luchtspulletjes halen dan kan ik donderdag weer lekker verder.
Van het weekend ook weer werken misschien dat ik de kist eens meeneem om daar verder te klooien.

`t lijkt rustig maar af en toe gebeurt er nog wel iets ;-)

Heb weer wat slangetjes, koppelingen, metertje etc. voor de L-39.
Vanavond maar weer eens wat verder puzzelen hoe en waar alles in te bouwen.

Naast het bestelde gear kotm er ook een mechanische luchtschakelaar in die de binnenste deuren weer intrekt als de wielen uit zijn.
Lekker eenvoudige bediening met 1 servo :-)

maar dat is voor later eerst de slangen maar weer leggen.

Lastig zo`n grote kist :lol:

Weet niet waar ik alles kwijt moet, komt ook doordat deze kist een beetje moet worden opgebouwd naar de mogelijke aanpassingen die een volgende vlieger wil maken.

Wil de ECU, Jeti Max Bec 2D en ontvanger bovenop de radioplaat hebben.

De gear/door selector en rem selector met servo`s eronder, is ook weer gunstig voor het zwaartepunt want die komen dan zo ver als het kan naar voren te liggen.

Houdt echter wel weer in dat de radioplaat ook weer eenvoudig verwijderbaar moet zijn.

Mhhhh, lastig, vanavond maar weer even verder dokteren.

Ook voor de slangkoppelingen van het gear zit ik nog even te dubben, koppeling vast in de vleugel en los in de romp of los in de vleugel en vast in de romp :roll:

Moet ook wel weer redelijk te monteren zijn zonder halsbrekende toere.

A, het jaar is nog lang dus we komen er wel :lol:

Back