Heee Jurgen,
Yep, in zo`n jet ARF gaat best wel heel veel tijd zitten nog.
Aan de andere kant werk ik er maar heel weinig aan, het kan best sneller gaan maar dan moet je ook elke dag wat doen.
Heb sowieso het tempo wat omlaag gebracht wachtende op het landingsgestel en de luchtschakelaar voor de wielen en deuren.
Dan moet er ook weer echt gebouwd worden
Nu maar een beetje aan prutsen met de cockpit etc. maar alles op het dooie akkertje.
Straks moet ik wel meters gaan maken
Die Festo klemmetjes zijn geweldig, kun je mooi de luchtleidingen door de romp laten lopen.
Bundelen kan natuurlijk ook maar dit is net iets netter, zeker wat in het zicht ligt.
We waren alleen door de 3mm klemmetjes heen, maar heb dat opgelost door 4mm klemmen te gebruiken en dan en stukje 4mm slang een reepje eruit te snijden, om de 3mm slang te plaatsen en dan te klemmen ind e Festo 4mm klem.
Werkt prima heb het ook zo zitten in m`n F-15.
Gene wat nog gedaan moet worden (altijd leuk eenopsomming :lol: ):
- landingsgestel monteren,
- wieldeuren monteren (nog even 6 scharnieren en 3 luchtcilinders meenemen),
- landingsgestel/wieldeur luchtschakelaar + servo plaatsen,
- rem luchtschakelaar + servo plaatsen,
- cockpit verder afwerken,
- lokatie bepalen voor de 2 ontvanger LiPo`s (in de neus nog steeds deplanning maar afhankelijk van...),
- lokatie van de ECU en ECU Lipo bepalen,
- UAT tank monteren (ook nog even meenemen),
- tank slangen plaatsen,
- ontluchtingsslang tank monteren,
- Turbine + toebehoren plaats bepalen (dat wordt 1 van de laatste zaken denk ik),
- Vliegen?
Ah,nog genoeg te doen aan deze ARF dus :lol:
Grt,
Berto.